Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model y boombox

Startet av førategangtesla, mandag 03. april 2023, klokken 19:24

« forrige - neste »

førategangtesla

Vel

Vi har jo barn i hus og jeg har også barn  :)

Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få forhåndsvisning i boombox til å spille hele klippet? Jeg mener at den gjorde det tidligere. Nå så spiller den noe før den bytter over til interiør og resten spilles av inni bilen. Noen innstillinger jeg har fått trykket på eller har det kommet i en oppdatering?

Jeg har resatt bilen, den står i park, jeg sitter stille i setet osv. Men jeg kan ikke få det til.

Jeg skulle gjerne fått dette igang igjen, de kommer løpende når jeg skal hente i barnehagen rett som det er og drar i "tuten", det samme gjør barna ;D


Motorwatt

Horn med flere toner er ikke tillatt på biler her i landet.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Kim-

Er ikke Horn det menes her, men en knapp som heter forhåndsvisning som da spiller av et klipp med den utvendige høyttaleren.

Du kan jo kanskje finne sangen eller en annen sang å spille av selv?
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

førategangtesla

Sitat fra: Motorwatt på mandag 03. april 2023, klokken 21:32Horn med flere toner er ikke tillatt på biler her i landet.

Er dette tatt bort? Jeg har pleid å bruke forhåndsvisning og da har den spilt hele "melodien". Nå går det noen sekunder før den går over til å spille inni bilen.

Altså, jeg mener ikke å bruke annen lyd på hornet når jeg kjører, det er forhåndsvisning når jeg står stille i park.

Det viktigste er forsåvidt å prompe og det fungerer heldigvis  ;D

førategangtesla

Sitat fra: Kim- på mandag 03. april 2023, klokken 21:46Er ikke Horn det menes her, men en knapp som heter forhåndsvisning som da spiller av et klipp med den utvendige høyttaleren.

Du kan jo kanskje finne sangen eller en annen sang å spille av selv?

Ja, helt riktig. Jeg mener forhåndsvisning.

Har du opplevd dette?

Jeg kan fint sette bilen i camp mode og spille musikk utvendig i boombox når eksempelvis vasker bilen, men det når jeg trykker forhåndsvisning at det bare spiller noen sekunder ute før den går over til å spille resten inni bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA