Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bruksanvisning erWin Audi

Startet av revnruno, tirsdag 13. juni 2023, klokken 21:11

« forrige - neste »

revnruno

Hei,

Er på jakt etter ny bil og jeg kom over en tråd her på forumet der det ble pekt til siden https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do for å sjekke hvilke opsjoner en bil ble levert med fra fabrikk.

Kjøpte en times tilgang, men greide ikke for noen av bilene jeg forsøkte, å finne ut hvor på siden man måtte trykke for å få opp komplett utstyrsliste. Fylte inn VIN-nummer i menyen Vehicle-spec. information, og fikk opp årsmodell, leverings- og produksjonsdato, motor- og girbokskode. Nederst på resultatsiden sto det "It is not possible to call up vehicle data. Please contact your workshop or the importer responsible for your market if you require further information"

Er det noen her inne som kunne ha laget en bruksanvisning på hvordan man gjør dette i erWin?

Du kan ikke vise dette vedlegget.
/revnruno

Orbit

Jeg har for tiden ikke abonnement på erWin, men har vært inne der tidligere. Ut fra skjermdumper fra den gang, ser det ut som jeg var samme sted som der du får "It is not possible.....", men at det i stedet var listet de 165 (!!) opsjonskodene som gjelder for min bil.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

revnruno

Takk for tilbakemelding. Virker som det kanskje var noe feil med erWin da jeg hadde den timen med tilgang. Forsøkte mange e-tron VIN, men også andre Audi-modeller, alle med samme resultat.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA