Travel assist ved start

Startet av PTh, lørdag 25. mars 2023, klokken 12:06

« forrige - neste »

PTh

Jeg lurer på om jeg begynner å bli senil eller om det er noe som skjedd. Mener at tidligere var det sånn at om jeg hadde hatt travel assist igang, parkerte bilen, startet opp igjen og trykket "SET" så startet ACC og travel assist igjen. Men i noen uker nå så starter kun ACC og jeg må trykke på travel assist knappen for å få den delen igang. Noen som opplever det samme? Lurer på om det kan ha blitt trigget av at kona forsøkte bruke gjestekonto på bilen. Bilen er levert nov 22 med  3.2.

Krokstein

Sitat fra: PTh på lørdag 25. mars 2023, klokken 12:06Jeg lurer på om jeg begynner å bli senil eller om det er noe som skjedd. Mener at tidligere var det sånn at om jeg hadde hatt travel assist igang, parkerte bilen, startet opp igjen og trykket "SET" så startet ACC og travel assist igjen. Men i noen uker nå så starter kun ACC og jeg må trykke på travel assist knappen for å få den delen igang. Noen som opplever det samme? Lurer på om det kan ha blitt trigget av at kona forsøkte bruke gjestekonto på bilen. Bilen er levert nov 23 med  3.2.
Jeg mener bestemt at jeg fremdeles har det slik at den husker at travel assist var på til neste gang jeg starter opp (også 3.2)
ID.4 GTX

PTh

Ok, takk! Da er det noe som har skjedd... Fant noen mer med lignende problemer på annet forum. Får teste å endre litt i innstillingene og kan få det tilbake. Er vel en bug kan jeg tro

Asterix

Sitat fra: PTh på lørdag 25. mars 2023, klokken 12:06Jeg lurer på om jeg begynner å bli senil eller om det er noe som skjedd. (...) Bilen er levert nov 23 med  3.2.
Dersom du mener bilen er levert i november 2023 så skal du ikke se bort ifra at du begynner å bli litt småsenil...

PTh

Sitat fra: Asterix på søndag 26. mars 2023, klokken 23:23
Sitat fra: PTh på lørdag 25. mars 2023, klokken 12:06Jeg lurer på om jeg begynner å bli senil eller om det er noe som skjedd. (...) Bilen er levert nov 23 med  3.2.
Dersom du mener bilen er levert i november 2023 så skal du ikke se bort ifra at du begynner å bli litt småsenil...

:laugh:

PTh

Var nok ikke senil, nå starter den med travel assist på igjen. Endret en del innstillinger fram og tilbake både i app og i bil. Min teori er at det må være noe med den buggen som overskriver innstillingene. Blev trigget av at kona startet det gjestekonto

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA