Speillys

Startet av ELvin2022, ons 15. mar 2023, kl. 20:00

« forrige - neste »

ELvin2022

Lyset som lyser opp bakken fra speilet har fått et noe undelig mønster, legger ved bilde. Flere som har opplevd dette? Nei, det er ikke møkk, prøvde å tørke over med en fuktig mikrofiberklut uten hell 🙂 merkelig at lyset skal forestille Renault logoen forrøverig 😋
Du kan ikke vise dette vedlegget.

jan-c

Har lest om dette på FB-siden til ID.4/.5.
Vissnok ikke uvanlig, og vil du ha tilbake en "rein" renault-logo, må du ta en tur innom forhandler.
2015: e-Golf
2018: e-Golf
2023: ID.5 GTX

daktari

Tipper det er litt dugg. veldig mange har hatt det.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

ELvin2022

Sitat fra: jan-c på ons 15. mar 2023, kl. 20:03
Har lest om dette på FB-siden til ID.4/.5.
Vissnok ikke uvanlig, og vil du ha tilbake en "rein" renault-logo, må du ta en tur innom forhandler.
Okei, takk for svar 👍🏻 får ta kontakt med forhandler

TJV

Dette er ikke dugg eller skitt. Lyset er "ødelagt" og blir byttet kostnadsfritt. Enkleste er å ta i samme slengen som f.eks service eller noe annen tilbakekalling.
Mine speillys var plutselig så "knust" samtidig at jeg trodde faktisk det var en måte å varsle om at det var kaldt og glatt ute. Var som masse snøkrystaller spredt utover, faktisk litt stilig. Begynte å stusse over det først når det ikke var kaldt lengre så jeg sjekket litt opp i det på nettet.
VW ID.4 Pro Perf Max
Nissan Leif 40kW

SveinJ

Mange har opplevd dette og tatt kontakt med forhandler og fått byttet på garanti.
2021 VW i.d4 Max Honey yellow,
2025 VW ID.4 4-Motion Excl. Costa Azul

Krokstein

Jeg sliter med å skjønne hva slags belastning som kan komme på dette glasset som gjør at det ødelegges på den måten. Tåler det ikke svingningene i temperatur?
ID.4 GTX

igniztion

Jeg synes det ser ut som det er en folie av noe slag som smuldrer opp. Mine har nå ingen antydning til bikube-mønster/Renault-logo. Ser mer ut som et sjernekart.
2021 VW ID.4 1st Max
2014 VW e-Up

daktari

Sitat fra: Krokstein på fre 17. mar 2023, kl. 15:24
Jeg sliter med å skjønne hva slags belastning som kan komme på dette glasset som gjør at det ødelegges på den måten. Tåler det ikke svingningene i temperatur?
Dugg på innsiden av glasset. Det er bare en liten sjablong som ligger opp glasset. Evt har sjablongen tørket og sprukket opp.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA