Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nissan og kommunikasjon

Startet av El-inor, tirsdag 14. mars 2023, klokken 22:31

« forrige - neste »

El-inor

Nissan går dessverre kommunikasjonsmessig ikke i kortbukser, men i bleier

Til min store overraskelse fikk jeg i dag en mail fra Nissan Europe. Den lyder som følger:

"Gjør deg klar til å kjenne på spenningen i den helt nye elektriske crossoveren. Din Nissan ARIYA med bestillingsnummer NNE0630872 er nå i England og venter på forsendelse til Norge.
Vi kontakter deg når bilen ankommer din forhandler. Vi ser frem til å se deg bak rattet i nye Nissan ARIYA!"
Leveringsstatus:
ARIYA er ankommet Europa!"

"Problemet" er bare at jeg hentet bilen for fem dager siden hos forhandler.

Etter forgjeves å ha ventet på livstegn fra importør/forhandler/selger i 15 måneder fra jeg bestilte bilen 21. desember 2021, får jeg altså nå denne meldingen. Er det virkelig mulig å være så på bleiestadiet når det gjelder kommunikasjon?
- BMW 2-serie Active Tourer, hybrid - solgt
- Tesla Model 3, mars 2019 - solgt
- Tesla Model 3, juni 2019 - solgt
- VW ID.4 GTX, juni 2022 - solgt
- Nissan Ariya e-4FORCE Evolve - levert 10.03.23

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA