Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utstyr Launch Edition 2018

Startet av Asfalt, mandag 20. februar 2023, klokken 19:35

« forrige - neste »

Asfalt

Vurderer å kjøpe en Leaf 2018 og ser på Finn at selgerne lister opp forskjellig utstyr. Men det kan jo selvsagt være fordi at de ikke lister opp alt.
Så mitt spørsmål er rett og slett om alle disse har samme utstyr, vel og merke så lenge de ikke er bruktimportert?

RJK

Leaf kommer i 3 versjoner, Visia, Acsenta og Tekna, der Tekna er den best utstyrte.

Du finner ut mer ved å følge lenken:

https://no.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

kaiat

Launch Edition var vel en mellomting mellom N-Connecta og Tekna om jeg ikke husker feil. Godt utstyrt bil, men uten skinn. Kom i bare svart eller grønn. På et tidspunkt fikk Nissan-importøren tak i et parti biler som egentlig skulle selges i et annet europeisk land. Disse mangler i hvert fall LED-lysene, men omtales også ofte som Launch Edition.


Asfalt

Sitat fra: kaiat på tirsdag 21. februar 2023, klokken 08:46
Launch Edition var vel en mellomting mellom N-Connecta og Tekna om jeg ikke husker feil. Godt utstyrt bil, men uten skinn. Kom i bare svart eller grønn. På et tidspunkt fikk Nissan-importøren tak i et parti biler som egentlig skulle selges i et annet europeisk land. Disse mangler i hvert fall LED-lysene, men omtales også ofte som Launch Edition.
Hmmm ser at det finnes eksemplarer i sølv som også benevnes som launch edition. Men det er altså slik at alle Launch edition har samme utstyr, bortsett fra evt manglende LED-lys.

kaiat

Jeg tror fargeutvalget var litt større på disse ekstrabilene fra Europa. Har også sett de i sølv, men i starten var det kun svart og grønn i alle fall.

Trig8

#5
De norske Launch Edition-bilene var svarte eller grønne med led-lys. De hadde akkurat samme utstyr, men så kan noen ha utstyrt bilene sine med forhandlermontert tilleggsutstyr.
Se vedlagte fil for mer info.

Asfalt

Sitat fra: Trig8 på tirsdag 21. februar 2023, klokken 20:02
De norske Launch Edition-bilene var svarte eller grønne med led-lys. De hadde akkurat samme utstyr, men så kan noen ha utstyrt bilene sine med forhandlermontert tilleggsutstyr.
Se vedlagte fil for mer info.
Den var fin. Takk.

amstray

Jeg kjøpte Nissan Leaf Launch Edition hos BNH våren 2018, og min var sølvfarget. Mener det var fire farger vi kunne velge mellom. Bestilt i februar (tror jeg), utlevert i april.
2024: VW ID4
2020: Tesla Modell 3 SR+ - solgt
2018: Nissan Leaf  40kw - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA