Steinsprut i frontrute.

Startet av Svk, mandag 20. februar 2023, klokken 13:41

« forrige - neste »

Svk

Hei!
Fikk en saftig steinsprut.var å reparerte den idag.er sånn 90% fornøyd.
Ser den jo godt fortsatt.men er mye bedre.
Har gjensidige forsikring.
Jeg er jo veldig pirkete.bør jeg være fornøyd? Eller kan jeg kreve ny rute?
Er jo en bruksting.så kommer jo mer tjafs etter hvert uansett.

Orbit

Dette ser ut fra bildet til å være nederst på ruten, ca midt på. Så lenge det er mer enn 3 cm fra kanten av ruta er reperasjon regnet som god nok. Det er kun et felt på ca 30 cm bredde rett foran fører hvor ruten skal være "feilfri", men selv der tillates reperasjoner som er mindre enn 10 mm.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Svk

Ringte Gjensidige.Jeg kunne ikke velge skift med egenandel om rep var mulig.Da får jeg leve med det lille merket.
Er vel sånn det er å kjøre på norske veier.Alltid en viss risiko.Og bil er vel laget for å brukes opp

geear

Har sett noen reparasjoner som har vært omtrent usynlige. Hvorfor er denne så elendig utført? Mente de det var helt innafor? Har en rose selv nå, kunne fått like godt resultat som det der med litt superlim eller epoksy nedi hullet...

Svk

Den var så dyp.så da ble den ikke 100% iflg dem. Vises ikke så tydelig fra utsiden.Men ser den greit fra innsiden.selv med litt avstand.

Svk

Svk

Da ble det ny rute :-)når de fikk se reparasjonen innenfra bil og ut i motlys. så skjønte de greia. mislykket represjon

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA