Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

503 Servervedlikehold - Flere med denne idag?

Startet av glx-rider, tirsdag 14. februar 2023, klokken 16:16

« forrige - neste »

glx-rider

Ville vanligvis ikke laget sak på det, men har nå vedvart i noen timer og ønsker å sjekke om det er flere som har denne før jeg lager sak.

ver: 2023.2.10
Model Y 22

mikaelf

TMY - LR AWD (2022 HW3)

anderskk

Samme her.

Ver 2022.44.25.3
Model Y 2022
Appversjon 4.17.5-1576
Tesla Model Y LR 2022

Motorwatt

#3
Denne får jeg nesten hver gang. Vent litt, og prøv igjen. Tipper Tesla serveren er overbelastet.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

førategangtesla

#4
Her også. Vært slik noen timer, aldri skjedd før.

Må også legge til at jeg synes bilen var litt treg i dag, litt småtrett liksom  :D Da jeg kjørte hjem fra jobb klokken 15.00 så tok det sikkert 5 sekunder før skjermen slo seg på, den pleier alltid å slå seg på i det jeg tar i døra omtrent. Når jeg hadde hentet barna på skole/barnehage og stod med posene i hånda og skulle åpne bagasjerommet så tok det også litt tid før den åpnet bilen, når jeg endelig komme meg inn så fikk jeg 10 sekunder med at kupeviften gikk opp og ned på turtall før den startet vanlig igjen. Hmmm... Snodig, kan det ha en sammenheng med dette servertullet? Den pleier ikke å oppføre seg slik.

Handyman

Hadde det da jeg åpnet appen ca 16:30, men forsvant etter noen minutter. Søk på nettet viser at det er mange om har opplevd dette i dag. Har kun opplevd det en gang tidligere siden mars -19
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Kim-

Jepp, den er nede nå.

Sitat[warning] TeslaApi.Error / %{"error" => "https://mothership-api.prd.euw1.vn.tesla.com:443/=> <html>\r\n<head><title>503 Service Temporarily Unavailable</title></head>\r\n<body>\r\n<center><h1>503 Service Temporarily Unavailable</h1></center>\r\n<hr><center>nginx</center>\r\n</body>\r\n</html>", "error_description" => "", "response" => nil}
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Jeronan

#9
Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 14. februar 2023, klokken 22:31
Har du prøvd å resette bilen?

Doesn´t help.  Can still unlock the car with my phone. Just cannot use any functions in the app. It hasn´t updated for over 10 hours now.
I am also getting 504 errors now, next to 503.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA