Leveringsdyktighet MG 4

Startet av Mateusz, fre 03. feb 2023, kl. 07:58

« forrige - neste »

oroar

Er det noen som har fått levering av MG4 som kom med båten til Drammen for ca 5 uker siden? Eller står alle bilene fortsatt på havna?
Gjelder dette alle bilmerker eller kun MG som ikke kommer seg ut av havna?
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

Miinoob

9 Mai ble jeg oppringt av forhandleren hvor jeg bestilte min MG4, fikk beskjed om at fargen som jeg hadde valgt (Andes Grey) var det noen problemer med å få, så han lurte på om jeg ville ha en i sølv eller svart farge. Jeg godtok sølv og tenkte at bilen skulle være klar for utlevering ikke så lenge etter det. 23 mai spør jeg om en oppdatering, så jeg kan planlegge tilbakelevering av bilen jeg har nå, 24 mai får jeg svar om at dette skulle selger sjekke opp.
13 Juni spør jeg igjen om en hvilken som helst oppdatering, og får samme svar om at selger sjekker dette opp.
Hvor lang tid skal det egentlig ta fra bilen er på kaia i Drammen til den er klar for utlevering til kunde? Trodde forhandleren ville gi meg noen oppdateringer underveis. Er det noen som har fått sin utlevert?

Speeder

Kjører:2021 Model 3 LR & 2021 E-208 GT - Tidligere: 2015 Zoe 22kWh/43kW

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA