Sentrymode Filmer ikke

Startet av jasken, man 30. jan 2023, kl. 16:58

« forrige - neste »

jasken

Hei!

Har elsket sentrymode på bilen, men oppdaget idag at det er noen som har kjørt borti bilen min uten at Sentrymode har filmet noe.

Jeg ser tydelig i energifanen at sentrymode driver å tapper strøm hver kveld, men når jeg sjekker USBen så var det ingen klipp på bilen siden 30 desember. Altså ingenting fra januar er filmet og lagret?

Har vært mange tilfeller der bilen har blitt truffet av andre på P plassen der vi bor, så ser på sentry mode på mobilen hver kveld omtrent så vet jo at det er på, men hvordan kan det ha seg at den ikke har filmet noe? Forstår ingenting.

Det er også 2 innstillinger i bilen såvidt jeg kan se.

1. At den filmer med noe som heter kamerabasert
2. Sentrymode med sensorer

Hadde bare nr 2 på så jeg, men fortsatt om noe treffer bilen burde den jo reagere og filme??

vh
Meget frustrert bileier

Daniel_0007

Kamerabasert ble slått av med oppdatering, anbefaler å slå den på. Merker sjøl at den sensor baserte er ganske dårlig. Vet ikke hva som skal til for å trigge den men at noen treffer bilen burde den reagere på
Skoda Enyaq 85 Sportline 2026
Model 3 2019 LR Rwd Solgt

jasken

Jepp aktiverte begge nå, men er litt for sent kan man si.

Får håpe jeg klarer å spore ned hvem det var, for det var der vi bor og kun våre egne kan parkere her så burde gå ann.

uansett så er det jo jeg som taper her :D

Er ganske lite på fangere foran, hva anbefaler folk for å fikse dette rimelig?

OlaM

Takk for at du tok en for laget og bekreftet at den nye modusen ikke er bra nok!
'21 3LR

jasken

Liten oppdatering, naboen meldte seg og beklagde så da slipper jeg unna kostnaden heldigvis :)

Hurra for ærlige folk!

Lucifer-

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA