Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2023 Volkswagen ID.4 GTX - Bil i bestilling - Overtagelse av kontrakt

Startet av Olsen999, lørdag 28. januar 2023, klokken 16:12

« forrige - neste »

Olsen999

ID.4 GTX i bestilling hos Møller Bil Stavanger som jeg begynner å tvile på grunnet store forsinkelser. Bilen er bestilt for snart 1 år siden og har fortsatt ikke fått noen bekreftet produksjon/levering. Fremfor å kansellere kontrakt og den selges videre til noen andre av forhandler til fullpris luftes den derfor her for videresalg - til gammel pris. Listepris i dag for denne bilen er 753.222,- med moms og avgifter (om jeg har regnet rett).  Leveringstid er uvisst, så fort det foreligger informasjon om dette vil det bli oppdatert.

Utstyr:
- Dusk blue metallic (Kan byttes før bil går i produksjon)
- Interiørpakke top sport+
- Design- og lyspakke+
- Komfortpakke+
- Infotainmentpakke+
- Førerassistentpakke
- Svingbart hengerfeste
- 20" lanseringspakke vinterdekk (bestilt med kryssbytte mellom sommer og vinterdekk slik at sommerdekk får sorte felger)
- Understellsbehandling med støydemping (dinitrol) fra forhandler
- Skvettlapper foran og bak

Kryssbytte mellom felger og understellsbehandling kan være mulig å stryke fra bestillingen så lenge dette er opplyst om i god tid til forhandler.

Rent praktisk må bilen selges til meg før den kan selges videre til noen andre iflg. forhandler for å beholde prisen. Jeg tenker derfor at kjøper blir med og henter ut bilen sammen med meg på leveringsdatoen slik at eierskap overføres like etter den kommer fra forhandleren. Dette forutsetter at hele beløpet er betalt inn noen dager i forkant for kjøretøyet da jeg ikke har til hensikt å ta opp et billån og fungere som en form for mellomfinansiering. Ved kontraktsinngåelse ber jeg derfor om et ikke refunderbart depositum på 10.000,- som trekkes fra kjøpesummen for å dekke eventuelle tap jeg må ta for å ta opp lån og kjøpe bilen, skulle kjøper plutselig gå fra avtalen.

Ta kontakt ved interesse.

For tekniske data på kjøretøyet henviser jeg til www.volkswagen.no for oppdatert informasjon.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA