Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Rev av nødutløser, bilen vil ikke lade

Startet av Almis, mandag 23. januar 2023, klokken 17:30

« forrige - neste »

Almis

Ladekabelen satt bom fast i mårrest, så etter mange runder med lås/åpne og stopp/start så googlet jeg meg fram til nødutløseren nede ved venstre bakdør.

Meeeen jeg dro selvfølgelig for hardt sånn at jeg rev av utløseren. Nå vil ikke bilen lade. Den vil ikke låse kabelen.

Sååååå... Hva gjør jeg? Rett på bmw eller finnes det triks?

Hvis det første, noen som vet hva det vil koste å fikse? Mtp hvor pinglete den kabelen var så kan jeg umulig være den første :p
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Autowinder

TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Klykken

Er ganske simpelt å demontere og sette sammen igjen, bortsett fra den jævla spesialskruen. Trenger nok ikke røre den hvis problemet bare er nødutløseren.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA