Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla model Y - bestilling og levering første kvartal 2023

Startet av Teslafryd, onsdag 18. januar 2023, klokken 14:21

« forrige - neste »

TeslaOTW

Sitat fra: MarcusW på mandag 06. februar 2023, klokken 15:19
Sitat fra: TeslaOTW på lørdag 04. februar 2023, klokken 22:39
Sitat fra: Ted92 på lørdag 04. februar 2023, klokken 21:28
Hei
Jeg bestilte TMY RWD 19.01. Hvit/sort.
I dag ble est levering endret fra 14-30 Mars til Mars-April.
Er det noen her inne som har bestilt RWD rundt samme tidspunktet som har fått VIN/noe info om levering?

Bestilte RWD svart/svart 25.01. 26.01 fikk jeg 18-31 mars tidligere i uken endret den seg til feb-mars. Men blir vell endret til mars-april min også snart tipper jeg

Oppdaterte nettopp appen og ser at det nå står estimert levering 14 - 29 mars igjen (fra mars-april). Det er jo litt spennende.

Edit: Der tror jeg faktisk jeg fant VIN i kildekoden også. Det står også på nettsiden at "Vi kontakter deg snart for å avtale levering".

Står enda feb-mars her, får håpe det kommer noe hos meg også snart 🙌🏻
Model Y RWD bestilt 25.01.2023 - Venter

heiho

Sitat fra: MarcusW på mandag 06. februar 2023, klokken 15:19

Oppdaterte nettopp appen og ser at det nå står estimert levering 14 - 29 mars igjen (fra mars-april). Det er jo litt spennende.

Edit: Der tror jeg faktisk jeg fant VIN i kildekoden også. Det står også på nettsiden at "Vi kontakter deg snart for å avtale levering".

Samme med meg. Men fant ikke noe VIN foreløpig.

Rairai

Sitat fra: MarcusW på mandag 06. februar 2023, klokken 15:19
Sitat fra: TeslaOTW på lørdag 04. februar 2023, klokken 22:39
Sitat fra: Ted92 på lørdag 04. februar 2023, klokken 21:28
Hei
Jeg bestilte TMY RWD 19.01. Hvit/sort.
I dag ble est levering endret fra 14-30 Mars til Mars-April.
Er det noen her inne som har bestilt RWD rundt samme tidspunktet som har fått VIN/noe info om levering?

Bestilte RWD svart/svart 25.01. 26.01 fikk jeg 18-31 mars tidligere i uken endret den seg til feb-mars. Men blir vell endret til mars-april min også snart tipper jeg

Oppdaterte nettopp appen og ser at det nå står estimert levering 14 - 29 mars igjen (fra mars-april). Det er jo litt spennende.

Edit: Der tror jeg faktisk jeg fant VIN i kildekoden også. Det står også på nettsiden at "Vi kontakter deg snart for å avtale levering".
Hva søker du etter? 5YJ?

snakkesalig


MarcusW

#109
Sitat fra: snakkesalig på mandag 06. februar 2023, klokken 18:33
Du må søke på LRW (kina) eller XP7 (Berlin).

Jeg fant den ikke med 5YJ. Men fant den et sted med LRW som du sier. Visste at det var en kinesisk bil.

VIN: LRWYGCFS9PC.XXXXXX

TeslaOTW

Model Y RWD bestilt 25.01.2023 - Venter


SWBS

Som flere her vi også bestilt TMY LR svart på svart, standard felger. bestilte 20 jan, men enda ikke hørt noe. står Estimert levering: bestemmes senere. Men en ting jeg synes er veldig rart er at jeg søren ikke får tak i vår sales advisor. Prøvd å ringe flere ganger og sende mail, men hører nada. ingen som tar kontakt siden første mail vi fikk fra dem etter vi bestilte bilen. Er det flere som har opplevd dette og evt. har noen tips?

MarcusW

Sitat fra: SWBS på mandag 06. februar 2023, klokken 22:10
Som flere her vi også bestilt TMY LR svart på svart, standard felger. bestilte 20 jan, men enda ikke hørt noe. står Estimert levering: bestemmes senere. Men en ting jeg synes er veldig rart er at jeg søren ikke får tak i vår sales advisor. Prøvd å ringe flere ganger og sende mail, men hører nada. ingen som tar kontakt siden første mail vi fikk fra dem etter vi bestilte bilen. Er det flere som har opplevd dette og evt. har noen tips?

Kjedelig at du ikke hører noe. Min kontaktperson på Tesla Hønefoss svarer på e-post innen en times tid hvis jeg lurer på noe.

Link


Lucifer-

Var i Drammen og leverte bilen i dag. De holdt på med mottak av mange nye Model Y. Så tilsynelatende ut som både LR og P. Var noen LR Quicksilver til og med der i dag. Den fargen er nydelig!

chribrek

Sitat fra: MarcusW på mandag 06. februar 2023, klokken 18:37
Sitat fra: snakkesalig på mandag 06. februar 2023, klokken 18:33
Du må søke på LRW (kina) eller XP7 (Berlin).

Jeg fant den ikke med 5YJ. Men fant den et sted med LRW som du sier. Visste at det var en kinesisk bil.

VIN: LRWYGCFS9PC.XXXXXX

Hvor og hvordan søker du? :)

MarcusW

Sitat fra: chribrek på tirsdag 07. februar 2023, klokken 12:46
Sitat fra: MarcusW på mandag 06. februar 2023, klokken 18:37
Sitat fra: snakkesalig på mandag 06. februar 2023, klokken 18:33
Du må søke på LRW (kina) eller XP7 (Berlin).

Jeg fant den ikke med 5YJ. Men fant den et sted med LRW som du sier. Visste at det var en kinesisk bil.

VIN: LRWYGCFS9PC.XXXXXX

Hvor og hvordan søker du? :)

Står rimelig godt forklart her :) https://elbilforum.no/index.php?topic=56901.0
Hadde ikke prøvd "Consolemetoden", men funket fint det også.

chribrek

Sitat fra: MarcusW på tirsdag 07. februar 2023, klokken 12:51
Sitat fra: chribrek på tirsdag 07. februar 2023, klokken 12:46
Sitat fra: MarcusW på mandag 06. februar 2023, klokken 18:37
Sitat fra: snakkesalig på mandag 06. februar 2023, klokken 18:33
Du må søke på LRW (kina) eller XP7 (Berlin).

Jeg fant den ikke med 5YJ. Men fant den et sted med LRW som du sier. Visste at det var en kinesisk bil.

VIN: LRWYGCFS9PC.XXXXXX

Hvor og hvordan søker du? :)

Står rimelig godt forklart her :) https://elbilforum.no/index.php?topic=56901.0
Hadde ikke prøvd "Consolemetoden", men funket fint det også.

Supert! Takk :) Fant VIN :D

MarcusW

Sitat fra: chribrek på tirsdag 07. februar 2023, klokken 13:14
Sitat fra: MarcusW på tirsdag 07. februar 2023, klokken 12:51
Sitat fra: chribrek på tirsdag 07. februar 2023, klokken 12:46
Sitat fra: MarcusW på mandag 06. februar 2023, klokken 18:37
Sitat fra: snakkesalig på mandag 06. februar 2023, klokken 18:33
Du må søke på LRW (kina) eller XP7 (Berlin).

Jeg fant den ikke med 5YJ. Men fant den et sted med LRW som du sier. Visste at det var en kinesisk bil.

VIN: LRWYGCFS9PC.XXXXXX

Hvor og hvordan søker du? :)

Står rimelig godt forklart her :) https://elbilforum.no/index.php?topic=56901.0
Hadde ikke prøvd "Consolemetoden", men funket fint det også.

Supert! Takk :) Fant VIN :D

Så bra! Når bestilte du og hva har du bestilt?  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA