Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestille model y nå med levering november 2023?

Startet av stue, lørdag 14. januar 2023, klokken 18:14

« forrige - neste »

stue

Er det mulig å bestille nå, men så velge å levert bilen på slutten av året?

førategangtesla

Sitat fra: stue på lørdag 14. januar 2023, klokken 18:14

Nei, da må du nok følge med på når antatt levering er og legge inn bestilling da.

snakkesalig

Sitat fra: stue på lørdag 14. januar 2023, klokken 18:14
Ja. Du kan utsette levering, et kvartal om gangen.

Petter-S

Hvordan utsettes, er det enkelt? Og er du garantert utsettelse?

førategangtesla

Jeg synes det var snakk om at tesla fikk noen nye regler/ble litt vanskelige på dette, mulig det bare er i USA. Men det er nok mange som vil låse en bestilling på gammel pris og utsette gjentatte ganger fremover idet bilen stadig får oppgraderinger og gjerne kan øke litt i pris etterhvert.

Kan du ikke sende en mail til tesla og spør om de har mulighet til å legge inn utlevering på slutten av året hvis du legger inn bestilling nå?

snakkesalig

Mulig de gjør seg vanskelige mtp utsettelse dersom det kommer prisøkninger. Tror de kan nekte deg utsettelse ihht kjøpsavtalen, har ikke finlest denne.
Men de tillater fortsatt utsettelse, ble oppfordret av selger til å gjøre det før jul da jeg ringte for å kansellere en bestilling.

rlnd

Ble oppringt av Tesla etter å ha lagt inn innbytteforespørsel på min nåværende bil, selgern på tråden sa det ikke var noe problem å utsette levering til senere i år.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA