Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

billigere verson av Leaf

Startet av arnejorg1, onsdag 24. oktober 2012, klokken 22:14

« forrige - neste »

arnejorg1

Leaf selger dårlig i utlandet, derfor har de bestemt seg for og lage en billigere verson.

http://bilnorge.no/artikkel.php?aid=40068.

Lurer på hvordan denne blir? Er det noe vits i og lansere den i Norge?
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

leafster

For en elendig artikkel.

Ikke noe nytt i denne. Nissan har hele tiden vært klar på at bilen vil bli billigere (spes. i USA) når produksjonen starter opp der.

Men det er jo synd at de sliter med salget...

Aspiranten

Hobbyjournalist det der. Sikkert skrevet i drivethru køen til maccy D også. Wunderbaum i ruta.

Fordomsfull, jeg?

Problemet med Leaf er batteriprisen...
Nissan Leaf

arnejorg1

Ja. Elle elbiler blir jo billigere når batteriprisen går ned. Gleder meg til det ;)
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

Hans Håvard Kvisle

Sitat fra: Aspiranten på torsdag 25. oktober 2012, klokken 00:23
Hobbyjournalist det der. Sikkert skrevet i drivethru køen til maccy D også. Wunderbaum i ruta.
Fordomsfull, jeg?
Ekstremt fordomsfull, vil jeg si. Winding-Sørensen er en av Norges mest erfarne biljournalister. En dag elbilfan, en annen dag elbilforakter. Helt forutsigbar. Noe jeg synes er morsomt. Stor kunnskap, men viser det ikke alltid. Men hobbyjournalist, da er du skikkelig på bærtur.

Sist jeg så favorittkjøretøyet hans, var det ingen Wunderbaum der. Men at han har lagt sin elsk på Twizy, er ingen hemmelighet. Vil du bli litt mer kjent med Winding, les denne artikkelen og følg gjerne lenka til D2:
http://elbil.no/mennesker/744-ny-elbil-observert-i-oslos-gater
St.Hanshaugen

Aspiranten

#5
Han skriver som en blogger. Det er skrivemåten hans som får meg til å tenke på folk med Mcdonalds.

En journalist bør skrive nøytralt. Surf innom www.nrk.no for stjerneeksempler på hvordan en skal opptre.
Nissan Leaf

Hans Håvard Kvisle

Sååååå kjedelig hvis alle skriver på samme måte.
St.Hanshaugen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA