Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2022.44.x

Startet av geirci2, mandag 05. desember 2022, klokken 20:23

« forrige - neste »

Tuxedo

#45
Sitat fra: Kim- på mandag 12. desember 2022, klokken 11:17
Bare noen tastetrykk i systemet som drifter "sim-kortene" så har du telia dekning i stedenfor
Tja. Stod og ladet på Brumunddal i høst, da det kom en kar fra Tesla og ville skifte sim-kort på alle bilene som stod der. Men det gikk ikke på min modell siden sim-kortet sitter vanskelig tilgjengelig bak skjermen. Har i hvert fall fått beskjed om at sim-kort blir byttet på neste service.

Men bilen har uansett dekning der den står, så å skylde på Telia er nok lite fruktbart.  Dette er en bug i siste software.

førategangtesla

Etter at jeg lastet ned 2022.44.2 og installerte denne så har det blitt dårligere med fsd visualisering. Av og til så dukker det opp biler på skjermen, men ellers så er det stort sett biler i mitt kjørefelt Jeg ser hvis jeg er heldig. Er det flere som har opplevd det og er det noe jeg kan gjøre for å få det tilbake?

Kim-

Sitat fra: Tuxedo på mandag 12. desember 2022, klokken 19:05
Sitat fra: Kim- på mandag 12. desember 2022, klokken 11:17
Bare noen tastetrykk i systemet som drifter "sim-kortene" så har du telia dekning i stedenfor
Tja. Stod og ladet på Brumunddal i høst, da det kom en kar fra Tesla og ville skifte sim-kort på alle bilene som stod der. Men det gikk ikke på min modell siden sim-kortet sitter vanskelig tilgjengelig bak skjermen. Har i hvert fall fått beskjed om at sim-kort blir byttet på neste service.

Men bilen har uansett dekning der den står, så å skylde på Telia er nok lite fruktbart.  Dette er en bug i siste software.
Artig. På jobb har vi rundt 200 4G abonnementer hvor vi har en interface som vi bare velger sim-nummer og hvilken tilbyder vi skal bruke (typisk Telenor, telia og ice)
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

ronnynilsen

2022.44.25.1 på vei inn i bilen nå. Releasenotes sier at det er mye nytt, bl.a. Apple Music som jeg har savnet.
Tesla model Y LR 2022

geirci2

Samme her, og HER er det MASSE nyheter... :-)
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.3
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

MuskElBil

Installerer i øyeblikket. Håper den også har bugfix til dvaleproblemene nevnt tidligere.
Har omgått det ved å saktelade gjennom natta og bruk av sentry når eg parkerer på jobb.
2019 TMS 100D Deep Blue Metallic FSD

geear


Li-Ion

Installert nå... 2022.44.30
Teslaeier siden 2013 :)

Motorwatt

Apple Music kom med 2022.44.25.3  20.12.22
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA