Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Antall innlogginger i Bluelink-appen?

Startet av Elbil er bedre enn sex, fredag 25. november 2022, klokken 11:42

« forrige - neste »

Elbil er bedre enn sex

Noen som vet antall innlogginger i appen Hyundai aksepterer pr døgn?

Jeg ble nektet innlogging i appen her forleden dag, uten å huske antall innlogginger den dagen, med mld om at antall tillatte innlogginger var brukt opp.

I dag mener jeg at jeg har sjekket ladestatus 3 ganger mens bilen lader hjemme, og blir nå nektet innlogging. Kan dette være riktig?
Teslaeier: "Kan du navnet på en bra elbil?"
Svar: "Skoda? Audi? Hyundai? Porsche?"
Teslaeier: "DIN ELENDIGE TESLA-HATER!!"

ZuinigeRijder

Sitat fra: Dieselelbil på fredag 25. november 2022, klokken 11:42
Noen som vet antall innlogginger i appen Hyundai aksepterer pr døgn?

Jeg ble nektet innlogging i appen her forleden dag, uten å huske antall innlogginger den dagen, med mld om at antall tillatte innlogginger var brukt opp.

I dag mener jeg at jeg har sjekket ladestatus 3 ganger mens bilen lader hjemme, og blir nå nektet innlogging. Kan dette være riktig?

Se her (engelsk) for de daglige grensene, i Europa ser det ut som det er 200. Så med 3 pålogginger ser det ut til at noe annet er tilfelle. Du har ikke et annet program som kjører, bruker bluelink, f.eks. HomeAssist?

Elbil er bedre enn sex

Sitat fra: ZuinigeRijder på lørdag 26. november 2022, klokken 10:32
Sitat fra: Dieselelbil på fredag 25. november 2022, klokken 11:42
Noen som vet antall innlogginger i appen Hyundai aksepterer pr døgn?

Jeg ble nektet innlogging i appen her forleden dag, uten å huske antall innlogginger den dagen, med mld om at antall tillatte innlogginger var brukt opp.

I dag mener jeg at jeg har sjekket ladestatus 3 ganger mens bilen lader hjemme, og blir nå nektet innlogging. Kan dette være riktig?

Se her (engelsk) for de daglige grensene, i Europa ser det ut som det er 200. Så med 3 pålogginger ser det ut til at noe annet er tilfelle. Du har ikke et annet program som kjører, bruker bluelink, f.eks. HomeAssist?

Takk for svar. 🙂 Nei, jeg har ingen home Assist som snakker med bilen, kun appen på tlf.
I dag lørdag fikk jeg logget inn én gang etter kl 00:00 (halv ett i natt) og bilen har i morges sendt 3 meldinger om snart ferdigladet, og vips;
Teslaeier: "Kan du navnet på en bra elbil?"
Svar: "Skoda? Audi? Hyundai? Porsche?"
Teslaeier: "DIN ELENDIGE TESLA-HATER!!"

Elbil er bedre enn sex

Appen har hatt 'Betjent Modus' aktivert, (men ikke aktivert fra bilen) hvor en kan følge med på/overvåke hva folk som låner bilen gjør. Mulig det var det som er grunnen til at appen brukte opp antall innlogginger.
Teslaeier: "Kan du navnet på en bra elbil?"
Svar: "Skoda? Audi? Hyundai? Porsche?"
Teslaeier: "DIN ELENDIGE TESLA-HATER!!"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA