Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Performance varmeapparat sluttet å virke

Startet av Trultefan, søndag 20. november 2022, klokken 00:53

« forrige - neste »

Krissulf

Jeg har ikke hatt problemer med min varmepumpe i LR fra Berlin Vin 49**, hentet des 2022.
Idag er bilen min inne til service for montering hengerfeste og annet, men ser plutselig at de også har lagt inn utbytte av varmepumpe.. Skjønner de fikser dem med problemer, og jeg klager ikke på å få en ny. Men trist om fungerende varmepumper destrueres.
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

peterka

Sitat fra: Krissulf på torsdag 26. januar 2023, klokken 09:36
Jeg har ikke hatt problemer med min varmepumpe i LR fra Berlin Vin 49**, hentet des 2022.
Idag er bilen min inne til service for montering hengerfeste og annet, men ser plutselig at de også har lagt inn utbytte av varmepumpe.. Skjønner de fikser dem med problemer, og jeg klager ikke på å få en ny. Men trist om fungerende varmepumper destrueres.
Har Vin 49 og varmepumpa røk på min for ei veke siden.

Krissulf

Da kan det være jeg slapp unna med skrekken. Men å ha kjørt over 7000km fra 15des, hadde jeg tydeligvis flaks med
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

olavxxx

I dag gikk jeg inn i servicemenyen, bilen min er bare gått 2000 Km.
Eneste jeg så der var en melding om at jeg hadde fått en varsel på skjermen om hvordan sette bil i N.
Samt en annen melding: mistet gps signal, sjekk antennekabel. Den var i dag.

Når det er sagt, så var jeg inni en "bunkers" når jeg gikk inn i servicemenyen. Så kan være at det var en falsk melding. Men jeg skal ta å sjekke det en dag, ute i det fri. I servicemenyen kan man jo se hvor mange gps-satelitter den er tilkoblet.

Men ja, jeg så i alle fall ingen varmepumpegreier der og bilen blir sykt varm i interiøret. Ikke noe uvanlig støy utenfor så vidt jeg kan skjønne (er jo en del viftelyd på utsiden, men det er vel naturlig).

Får krysse fingre og tær fremover også :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA