Får ikke personlige innstillinger til å sitte !?

Startet av ENTO, lørdag 19. november 2022, klokken 00:19

« forrige - neste »

ENTO

Jeg får ikke personlige innstillinger til å sitte på min GTX. Slik som fargene i innvendig lys, lys for coming/leaving home og åpning av alle dører.Får også  ofte opp på skjermen om å godkjenne nye innstillinger. Hva er dette ?

daktari

Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

Selle

Velkjent problem dessverre, og utrolig irriterende. Noe tyder på at det spesielt er det siste du endret som har en tendens til å bli resatt. Jeg pleier å sette alt slik jeg vil ha det, så avslutter jeg med å endre på en innstilling jeg ikke bryr meg om. Etterpå går jeg inn på brukerprofiler og synkroniserer manuelt. Når jeg gjør det på den måten pleier den å husk det meste, men av og til blir en random innstilling endret..

Farge på interiørbelysning virker det ikke som om den er i stand til å lagre, den går tilbake til standard i ett sett samme hva jeg gjør
2022 Cupra Born
2022 ID.4

MinID

Fortsatt feil på 3.1. Oppfordrer alle til å rapportere denne feilen til we-support@volkswagen.de Viktig at de tar tak i det. Burde kunne fikset enkelt. Og siden dette fortsatt er på 3.1 så virker det ikke prioritert. Jeg har meldt det inn flere ganger. Får dessverre bare svadasvar at jeg skal fabrikk resette bilen. Gjort det en gang. Kom tilbake ganske raskt.
ID4 GTX 4 motion, 2024, sw 4.0,

Solgt: ID4 GTX 2022, Ioniq5, Id4 first, Hyundai kona, Kia Soul

Mortstokk

casall

Jeg har fått time ang dette hos Møller til uka. Har 3.0

MinID

Sitat fra: casall på søndag 27. november 2022, klokken 14:13

Lykke til. Ikke lett å fremprovosere akkurat når du har bilen inne, samt at dette sannsynligvis er sw feil, og det fikser neppe Møller. Men fint om du holder oss oppdatert.

ENTO

Sitat fra: MinID på mandag 28. november 2022, klokken 09:16

Lykke til. Ikke lett å fremprovosere akkurat når du har bilen inne, samt at dette sannsynligvis er sw feil, og det fikser neppe Møller. Men fint om du holder oss oppdatert.
Hvorfor tar Møller bilen inn da hvis dette er et kjent problem som sitter i SW ?

MinID

Sitat fra: ENTO på mandag 28. november 2022, klokken 09:50

Hvorfor tar Møller bilen inn da hvis dette er et kjent problem som sitter i SW ?

Godt spørsmål. Mulig bare jeg som er pessimist. Får håpe de fikser det, isåfall bør mange biler med 3.0 og nyere inn til tilsvarende fiks.

daktari

Sitat fra: MinID på mandag 28. november 2022, klokken 13:15
Sitat fra: ENTO på mandag 28. november 2022, klokken 09:50

Godt spørsmål. Mulig bare jeg som er pessimist. Får håpe de fikser det, isåfall bør mange biler med 3.0 og nyere inn til tilsvarende fiks.
Det er mulig at Møllers kundebehandlere overhodet ikke har peiling når de setter opp timer dessverre...
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

ENTO

Eller er det det at enhver garantijobb er penger i kassen for verkstedet. La selv frem dette problemet for min forhandler og svaret var: vi kan sette opp en time for deg.
Vet altså folk på forumet noe ikke Møller vet om dette siden de «setter opp» en time for å utbedre ??

MinID

Sitat fra: ENTO på tirsdag 29. november 2022, klokken 00:02
Eller er det det at enhver garantijobb er penger i kassen for verkstedet. La selv frem dette problemet for min forhandler og svaret var: vi kan sette opp en time for deg.
Vet altså folk på forumet noe ikke Møller vet om dette siden de «setter opp» en time for å utbedre ??

Min selger advarte meg om denne feilen før utlevering (han hadde samme problem). Det eneste bidrag han kunne gi var å håpe på en sw fiks på dette. Han hadde selv tatt dette opp internt, og var avhengig av Vw support, som til da ikke hadde fikset det for han. Så ja, grunn til at jeg er pessimist til fiks på verkstedtime.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA