Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Henting av ny Tesla MYP Hva slags feil bør man være OBS på ?

Startet av Jonny85, torsdag 17. november 2022, klokken 19:17

« forrige - neste »

Drive

Sitat fra: Haggish på tirsdag 06. desember 2022, klokken 17:24
Sitat fra: Tai på tirsdag 06. desember 2022, klokken 11:07
Sitat fra: Otkristo på søndag 04. desember 2022, klokken 20:58
Ta i mot bil og registrer evt feil og mangler i appen.

Du er prisgitt at Tesla er enige i at det er en mangel for å få det utbedret.

Ja, men det er viktig at de får melding om dette før biler har gått 160km. Etter det vil de kunne påstå at du kan ha påført skaden selv. Husk også og sjekk skader på sommerhjul/felger. (Jeg hadde riper på mine 21" uber felger) Andre ting enn skader kan taes senere på reklamasjon.(om det da ikke er innenfor Tesla standard da.)😉🙏

Pass opp på at Tesla leverer ut en tidligere revisjon av Uberturbine felgen i Norge. 1188227-00-B, mens den fra fabrikk har nyeste 1188227-00-C. Det kan derfor forekomme forskjell på nyanse/finish etc på disse. Jeg har samme problem med ripe på sommerfelg og den nye jeg fikk matcher ikke helt de andre 3 som ble levert fra Berlin. Bare surr altså!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA