Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - Levering før nyttår

Startet av mellosty, tirsdag 15. november 2022, klokken 20:21

« forrige - neste »

mellosty

Da har jeg fått EDD 14-29 desember (ingen VIN). Litt stressa på om det blir moms eller ingen moms  ::)

Lurer på om dere som får/fått deres Model 3 i nærmeste tid skrive når dere bestilte? Lurer på hvor langt Tesla har kommet med levering.

Ser at det er en del skip som er på vei fra China: https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap

snakkesalig

Bestilte kjipeste utgave (h/s RWD) starten av september, da med EDD april-juni '23.
Har nå samme EDD som deg. Ingen VIN.
(Men skal kansellere, bestilte for videresalg men slik markedet er nå tar jeg ikke sjansen).

Nihon

Jeg har EDD 13-29 desember og heller ingen VIN, bestilte i august.
Jeg husker med min forrige M3 at jeg ikke fikk VIN før den hadde ankommet Zeebrugge.
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

hstad

Hei, vi skal hente vår nye TM3 i Drammen i Romjula, og har et spørsmål om plass. Bilen blir levert med sommerdekkene i bagasjerom (18 toms). Går dette eller må man slå ned baksetene? Grunnen til spørsmålet er at hele familien på 3 tenkte å ta dette som en romjulstur, men dumt om man ikkje får med seg alle heimatt:):)
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015, solgt Desember 2022 etter 127 000 problemfrie kilometer
Hvit Tesla Model 3 SR, ny 27.12.2022, EF19xxx

Electroelectro

Sitat fra: hstad på søndag 18. desember 2022, klokken 19:03
Hei, vi skal hente vår nye TM3 i Drammen i Romjula, og har et spørsmål om plass. Bilen blir levert med sommerdekkene i bagasjerom (18 toms). Går dette eller må man slå ned baksetene? Grunnen til spørsmålet er at hele familien på 3 tenkte å ta dette som en romjulstur, men dumt om man ikkje får med seg alle heimatt:):)

Det er ikke mulig å ha med seg passasjerer om du skal ha med deg dekkene.Dessverre

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA