Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Klikkelyd fra bremser

Startet av Bjoris, mandag 07. november 2022, klokken 07:34

« forrige - neste »

Bjoris

Fikk bilen på fredag og oppdaget når jeg skulle på vekten til veistasjonen at det er litt lyd første gang en kjører frem og bremser, samme bakover. Har vært bort i dette før på en Leaf, men før jeg plager forhandler vil jeg bare sjekket om dette er normalt? Tipper det er litt bevegelse i klossene...

Exit elbil

Sitat fra: Bjoris på mandag 07. november 2022, klokken 07:34
Fikk bilen på fredag og oppdaget når jeg skulle på vekten til veistasjonen at det er litt lyd første gang en kjører frem og bremser, samme bakover. Har vært bort i dette før på en Leaf, men før jeg plager forhandler vil jeg bare sjekket om dette er normalt? Tipper det er litt bevegelse i klossene...
Har akkurat samme klikkelyden i Seat Mii'n, og det er bevegelse i klossene. På HI5'n har jeg ikke observert klikkelyder, men det er nok normalt ja.

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA