Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Felger til Leaf

Startet av Svk, mandag 24. oktober 2022, klokken 21:40

« forrige - neste »

Svk

Hei!
Noen erfaringer med felger? De sorte som kommer som std på dagens leaf er ikke særlig pene.
Ikke mulig å bestille noe annet fra fabrikk.
Noen erfaringer med felger som passer og dekk dimensjon?

NissanLeafMan1

Installerte noen 17" MAK Fever 5R'er på Leaf. Ikke annet enn gode ting å si. Jeg merker ikke noe ekstra batteriforbruk på dem. Senterringen er 76,1 mm så jeg brukte en adapter for å få den ned til 66,1 mm. Passer også på originaldekkene.

Svk

Så jo bra ut dette. Har du montert ekstra styling også?

NissanLeafMan1

Sitat fra: Svk på onsdag 30. november 2022, klokken 18:20
Så jo bra ut dette. Har du montert ekstra styling også?

Ja, jeg har avkromet det meste av bilen, inkludert innpakning av frontgrillen med V-motion og bilens interiør. Fjernet også merket på bilen og erstattet emblemene foran og bak med den nye Nissan-logoen fra 2022-typen. Malte bremsekaliperne oransje og installerte noen veldig grunnleggende generiske støtfangerlepper og sideskjørt. Må gjøre dørhåndtakene, jeg har fortsatt tenkt å pakke dem inn i matt sølv.

Byttet også ut antennen med en haifinnetype, installerte en LED-lysstang inne i støtfangeren foran og byttet ut den gamle senterskjermen fra 2018 med den nye fra en 2020-bil.

Det har vært et langt prosjekt 8)

Svk

Stilig bil du har.
Får min neste år. Men skjønner ikke hvorfor de har valgt disse svarte stygge felgene som standard. De var jo penere før facelift

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA