Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Blindsonevarsler

Startet av Brolar, fredag 16. september 2022, klokken 10:17

« forrige - neste »

Brolar

Anbefaler alle som kjøper Audi e tron å sterkt vurdere tilleggsutstyret "Blindsonevarsler"
Et supert tilleggsutyr som er underkommunisert.
Denne gikk meg hus forbi da jeg bestilte min Q4 for 1 1/2 år siden, og kan heller ikke huske hvor denne stod på valg i bestillingsmodulen?
Kom over denne da jeg hadde en lånebil for en stund siden.
Audi Q4 50 e-tron Quattro

Chimp

Sitat fra: Brolar på fredag 16. september 2022, klokken 10:17
Anbefaler alle som kjøper Audi e tron å sterkt vurdere tilleggsutstyret "Blindsonevarsler"
Et supert tilleggsutyr som er underkommunisert.
Denne gikk meg hus forbi da jeg bestilte min Q4 for 1 1/2 år siden, og kan heller ikke huske hvor denne stod på valg i bestillingsmodulen?
Kom over denne da jeg hadde en lånebil for en stund siden.

Skulle bestille på den tiden jeg også, og mener dette ikke lå som eget punkt i konfiguratoren men enten som en del av sikkerhetspakke eller en av de andre assistentpakkene

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA