Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Innkalling software oppdatering

Startet av Toalmar, søndag 14. august 2022, klokken 20:20

« forrige - neste »

jevel

Hadde bilen på service andre uka i august og spurte da om de visste noe om dette. De sjekket i systemene om noe skulle utføres og fant ikke noe.

Er ikke så stresset rundt dette siden Motor-Trade som er min forhandler er veldig løsningsorienterte når det kommer til service sånn at jeg får tatt det når det passer ;)

Mastiff

De sa det ikke var noe nytt da jeg var innom for B1 for et par uker siden. Men jeg var jo innom rett før sommeren for tilbakekllingen med kablene til styringen, kanskje de tok noe da.
Mercedes EQC Edition 1886 2020-modell

Toalmar

#17
Sitat fra: Mastiff på fredag 23. september 2022, klokken 08:40
De sa det ikke var noe nytt da jeg var innom for B1 for et par uker siden. Men jeg var jo innom rett før sommeren for tilbakekllingen med kablene til styringen, kanskje de tok noe da.
Jeg var inne for å skifte kamera foran også kort tid før jeg fikk innkallingen. Jeg spurte også da om de hadde oppdatert software på bilen. Han som gjorde jobben svarte at det ikke var noen oppdatering
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA