Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hovedlys Model Y

Startet av Stig-Arne, søndag 14. august 2022, klokken 18:37

« forrige - neste »

Stig-Arne

Referer til denne artikkelen:

https://driveteslacanada.ca/model-y/tesla-adds-matrix-led-headlights-model-y-long-range-temporarily/

Venter en Model Y LR som står på båt fra Kina nå.
Har fra før av en Model 3 SR med de nye lyktene.
Må si jeg er litt redd for at bilen vi venter på har de gamle lyktene. Selv om vår trolig er bygget i perioden artikkelen nevner med Matrix lyktene.

Hvordan er lysene på de gamle lyktene? Tror jeg kun har sett tester av Model Y med de nye Matrix lyktene.

Jokkhov

Artikkelen du viser til gjelder biler fra Freemont,  hvor de nye lyktene har vært forbeholdt MYP og Model 3.
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
BMW i3 fully charged 94ah (solgt)
BMW i3 fully charged 120ah(solgt)
Tesla model 3 LR 2021 - selges
Tesla model Y LR - bestilt 31/3- 22

Stig-Arne

Sitat fra: Jokkhov på søndag 14. august 2022, klokken 18:43
Artikkelen du viser til gjelder biler fra Freemont,  hvor de nye lyktene har vært forbeholdt MYP og Model 3.
Ah. Ja da ble man jo litt lettet.
Er fornøyd med lysene på Model 3en. Og de så jeg frem til i motsetning til lysene på Model Xen jeg har.

Grenadier

Hvilke lykter har Model Y Perfromance fra Tyskland?

Contango

10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

TheRealCoinman

Fikk min LR levert i Juni, produsert i Apr/Mai. Den har matrix lykter, men ser det fort hvis man kjører i mørke, og garantert hvis man tar på utvendig lys show og lyktene prosjekter TESLA på veggen bilen står mot  ;D

førategangtesla

Alt av model y som kommer til Norge nå har vel disse "matrix" lyktene. Spennende å se om tesla vil komme med software update på disse slik at vi kan bruke de som matrix, kanskje om noen år hvis vi er heldige?  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA