Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering Plaid S/x

Startet av PDO, mandag 08. august 2022, klokken 23:20

« forrige - neste »

Li-Ion

Ingen fra Bergen som har noe å rapportere? Ser Thames Highway har ankommet..
Teslaeier siden 2013 :)

heimabrygg

Det losses og mange Teslaer har blitt kjørt i land, men kommer ikke nærme nok til å få tatt gode bilder akkurat nå.
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

Li-Ion

Nice - da blir det god stemning i Bergen tenker jeg :D
Teslaeier siden 2013 :)

ELTesla

Blir spennende å se om det er noen S/X der.
Ser Main Highway har lagt til kai i Zeebrugge der Høegh Transporter losset for noen dager siden.

chiller

Sitat fra: heimabrygg på torsdag 08. desember 2022, klokken 18:11
Det losses og mange Teslaer har blitt kjørt i land, men kommer ikke nærme nok til å få tatt gode bilder akkurat nå.

Bra noen har tatt ansvar og sjekket opp! Takk!

offpist

#185
Hos meg er VIN blitt synlig i Tesla kontoen fra i dag, ikke lengere skjult.
Godt tegn!

Edit: Datoen er uendret. 13-27.desember (Drammen).

Kjører:
Grå 2013 Model S P85

ELTesla


Li-Ion

Samme hos meg også. VIN dukket opp i natt. Også uendret dato: 12-26 Desember (Trondheim)
Teslaeier siden 2013 :)

drumfrodo

Sitat fra: Li-Ion på fredag 09. desember 2022, klokken 07:43
Samme hos meg også. VIN dukket opp i natt. Også uendret dato: 12-26 Desember (Trondheim)

Ditto her. Ikke synlig i appen, men står der når jeg logger inn på kontosiden i nettleser.

Forøvrig ser jeg at Main Highway har meldt Sheerness som neste destinasjon, noe jeg finner litt merkelig hvis den primært er lastet med Tesla'er som skal til nordlige deler av Norge... (noe veldig mange indikasjoner tyder på ellers). Men kanskje den har med noen M3/Y med RHD som skal slippes av i UK først evt.

Li-Ion

Det kan nok være at Main Highway har ett ekstra stopp før den setter kursen mot Norge. Eneste vi kan se foreløpig er at den er planlagt først i Trondheim 18.12 kl. 19.00 - og det er jo en stund til...
Teslaeier siden 2013 :)

Cobos

Jeg har også fått VIN synlig i kontoen. Har tidligere bare fått den direkte på Mail fra Skøyen selgeren. Var ikke synlig i koden noe sted. Datoer 12-26 fortsatt.
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

heimabrygg

Samme her, har heller ikke funnet i kildekoden, men ligger i dag på tesla-kontoen. Estimert levering 8.-22. og et ubesvart anrop fra Tesla, så trolig en av de som kom til Bergen i går.

Forøvrig står det svært mange biler der fortsatt, skal se om jeg får tatt noen bedre bilder i helga.
Tesla Model S #1925/VIN15922 levert 30. september i Bergen.

Li-Ion

Sitat fra: heimabrygg på fredag 09. desember 2022, klokken 18:47
Samme her, har heller ikke funnet i kildekoden, men ligger i dag på tesla-kontoen. Estimert levering 8.-22. og et ubesvart anrop fra Tesla, så trolig en av de som kom til Bergen i går.

Forøvrig står det svært mange biler der fortsatt, skal se om jeg får tatt noen bedre bilder i helga.

Klarte du å se om det var kommet noen X og S ?
Teslaeier siden 2013 :)

Meka

Sitat fra: heimabrygg på fredag 09. desember 2022, klokken 18:47
Samme her, har heller ikke funnet i kildekoden, men ligger i dag på tesla-kontoen. Estimert levering 8.-22. og et ubesvart anrop fra Tesla, så trolig en av de som kom til Bergen i går.

Forøvrig står det svært mange biler der fortsatt, skal se om jeg får tatt noen bedre bilder i helga.

Ah, så du har ikke hatt noe VIN før i dag?
Da satser jeg på at det er håp for min del også. Ble fortalt at jeg skulle få bilen i Desember, men har ikke hørt et pip siden

Li-Ion

Noen som vet noe om X og S som leveres nå kommer med ultrasoniske sensorer rundt - eller er disse droppet som for nye 3 og Y ?
Teslaeier siden 2013 :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA