Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

GOM rekord? 125km på 50% lading

Startet av Mhagen3, fredag 28. september 2012, klokken 13:30

« forrige - neste »

Mhagen3

Greit å ta vare på den batteriladeren fra biltema da...

Mhagen3

Så har jeg noe å skryte av som thinkfolket bare kan dr. i: VIRTUELLE ØKOLOGISKE TRÆR!!!

ElPingus

Sitat fra: Mhagen3 på fredag 28. september 2012, klokken 16:47
Den sto på hele natten ja. Tenkte å tørke den godt etter en del drittvær. Regnet med den ville trekke fra ladekabelen selv om bilen var på, men den gang ei...

Skal ikke dette gå bra hvis man skrur av bilen, kobler til kabel og starter lading. Deretter trykker på startknappen to ganger uten å holde inne bremsen for å få tilgang til å starte varmeapparatet.??
Kjører svart Leaf anskaffet i juli 2012

Mhagen3

Husker ikke helt rekkefølgen jeg gjorde det i. Ladingen vil vel på er tidspunkt være ferdig uansett og da vil vel tappingen begynne?

ElPingus

Jo, det kan tenkes. Det må jeg prøve en dag og se hva som skjer.
Kjører svart Leaf anskaffet i juli 2012

Blip

Tror ikke varmeapparatet slår inn på denne måten. Vifta starter, men gir ingen varme. Den eneste måten å starte varmen på er via carwings, men da med omluft...

  • Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

Vikingo

Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

Mhagen3

Åjoda. Bilen varmes opp ved bruk av carwings, men som du sier med resirkulert luft.

POSi411

Sitat fra: Blå-Leifen på søndag 30. september 2012, klokken 15:25
Sitat fra: hma på fredag 28. september 2012, klokken 23:44
Sitat fra: Mhagen3 på fredag 28. september 2012, klokken 20:46
Hehe! Alltid plass til litt skryt fra bøtteplastbilene:)
:)
:D  Bytteplastbilane!  Hehe!
Dere vet vel at Th!nk kan trekke sin histore helt tilbake til Viking-kongen Magnus Laga Bøtter? ;)
POSi411
Jessheim
2008 Th!nk City Zebra med soltak og rødt interiør

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA