Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

E-tron black edition

Startet av Speidern, mandag 29. august 2022, klokken 20:19

« forrige - neste »

Speidern

Hei,

Jeg har fått tilbud på en brukt E-tron 55 Sline Black Edition fra forhandler på 775.000kr. Bilen har gått 20500km.

EDITIONPAKKE
VINTERPAKKE
ASSISTENTSYSTEMPAKKE TOUR I V.PAKKE
SIDE ASS -PRE SENCE BAK -EXIT VARS
OMGIVELSESKAMERA
ADVANCED KEY INK SENS.BAKLUKE
OPPBEVARINGSPAKKE
21" 5-V-STJERNEDESIGN, SORT
DEKOR CARBON QUADRAT STRUKTUR
AUDI SMARTPHONE INTERFACE
EL. SETER M/MEMO FORER
INTERIORELEMENTER I KUNSTSKINN
SKINN/DINAMICA MICROFIBER S LINE
JUSTERBARE HODESTOTTER FORAN
SPORTSSETER FORAN S-LINE
AUT. AVBL./INNKL. UTV. SPEIL M/MEMO
MLF-SPORTSRATTOPPVARMET
MATRIX LED
SKILLENETT
SIDEAIRBAGER BAK V.PAKKE
KOMFORTMIDTARMLENE
TIL.FESTE, AVTAKBART
UTEN MODELL, YTELSE OG TEKNOLOGIBET
TAKRELING SORT I V.PAKKE
SPEILHUS I SORT
LAKKERTE BREMSEKALIPERE
Norskmontert utstyr
20" LANSERINGSPAKKE DEL 1
A003
20" LANSERINGSPAKKE DEL 2
A004
SKVETTLAPPER FORAN
OPPV SETER FORAN OG BAK
LADEKONTAKT HØYRE SIDE
HEAD-UP-DISPLAY
4 SONERS KLIMA
BANG & OLUFSEN PREMIUM SYSTEM

Hva tenker dere om prisen på denne? 

Fendern

Syntes ikke det hørtes så galt ut!

Jeg har så og si akkurat samme utstyrspakke + elektrisk rattstamme. Betalte 850.000. Fabrikkny 23-mod.

elektro

Prisen er vel for så vidt ganske god i dagens marked, hvor biler ikke nødvendigvis faller i verdi i det de triller ut av butikken. Snarere tvert om. Det sagt, så er det er vel fremdeles levering av nye Black Edition i år (med hvit, kronosgrå eller sort lakk). De koster 799' men mangler vel head-up.. er det andre forskjeller? Er vinterhjul og servicer inkludert?

Jeg mener det har en viss verdi med ny bil, da.. Har denne vært demokjørt, eller er det bare én eier som har rukket å kjøre mye langtur. Uansett, så er det fare for at den har blitt kjørt hardt, ladet til 100% daglig eller i det minste hurtigladet en del. Sånn at batteriet kan ha tapt seg bittelitte grann, med mindre du har rimelig sikker informasjon om noe annet. Jeg har dog ikke merket noen praktisk endring på batteriet i min bil ila. 3,5 år og snart 70.000 km.. Og head-up være noe som gjør bilen lettere å selge. Det har også en verdi å få bilen veldig raskt. Med tanke på at det vil komme en facelift. Da har du i alle fall ny bil littegrann.. ;)

Du kan jo ev. forhandle om å få fem års serviceavtale eller utvidet garanti til 150.000 km.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA