Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ariya 87 kwt e-4ORCE Evolve vs VW ID.4 GTX

Startet av El-inor, fredag 15. juli 2022, klokken 23:07

« forrige - neste »

daktari

Vil nok ikke konkurrere så mye mot ID.4/Enyaq pga bagasjerommet,  men kanskje med coupe-variantene:
Noterer meg mykere fjæring (konfortkonge?) men høyere forbruk og dårligere ProPllot.
https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/EQWVB5/nissan-ariya
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

El-inor

#31
Sitat fra: daktari på søndag 18. september 2022, klokken 08:30
Vil nok ikke konkurrere så mye mot ID.4/Enyaq pga bagasjerommet,  men kanskje med coupe-variantene:
Noterer meg mykere fjæring (konfortkonge?) men høyere forbruk og dårligere ProPllot.
https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/EQWVB5/nissan-ariya

Gleder meg til å sitte « veldig høyt og ruvende - » og å slippe thansen-puta jeg må sitte på i ID4-en
- BMW 2-serie Active Tourer, hybrid - solgt
- Tesla Model 3, mars 2019 - solgt
- Tesla Model 3, juni 2019 - solgt
- VW ID.4 GTX, juni 2022 - solgt
- Nissan Ariya e-4FORCE Evolve - levert 10.03.23

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA