« Svar #31 på: Søndag 18. September 2022, klokken 09:02 »
Vil nok ikke konkurrere så mye mot ID.4/Enyaq pga bagasjerommet, men kanskje med coupe-variantene:
Noterer meg mykere fjæring (konfortkonge?) men høyere forbruk og dårligere ProPllot.
https://www.tek.no/nyheter/sniktitt/i/EQWVB5/nissan-ariya
Gleder meg til å sitte « veldig høyt og ruvende - » og å slippe thansen-puta jeg må sitte på i ID4-en
« Siste redigering: Søndag 18. September 2022, klokken 17:21 av El-inor »

Loggført
- BMW 2-serie Active Tourer, hybrid - solgt
- Tesla Model 3, mars 2019 - solgt
- Tesla Model 3, juni 2019 - solgt
- VW ID.4 GTX, juni 2022 - solgt
- BMW 225xe IPerformance 2019
- Nissan Ariya e-4force Evolve - i bestilling