Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

BYD Atto 3

Startet av vinterdekk, torsdag 14. juli 2022, klokken 22:52

« forrige - neste »

Svk

Tror jeg har funnet løsningen på duggproblemet

Atto3 Oslo

Innstillinga for inn- og omluft er på samme knapp så man kan lett trå litt feil. Men problemet med dugg og ising forsvinner ikke. Anbefalingen fra RSA er å kjøre på Eco-mode, og evt sjekke om gasstanken var fylt opp tilstrekkelig før levering. Det ble bekreftet for vår del. Dugg er også nevnt som et problem i en dansk test som ligger på youtube. Konsekvensen for vår del har vært begrenset rekkevidde pga mye energi til oppvarming og sirkulering i kupeen. Har en mistanke om at dette dessverre kan være en permanent svakhet ved denne modellen. Kulde, mye nedbør og skiftende vær i vår korte periode som eier, men det skal en ny og moderne bil også tåle.

Svk

Slå av auto air. Blir bra da.

edit: har kjørt med denne funksjonen av nå i 1-2 uker. dugger ikke noe mer enn normalt nå

Svk

Hatt 3 OTA updates på kort tid nå. Hvor finner jeg ut hva som er nytt?Kan ikke se noen endringer

Bricklin

Hei dere som har kjøpt bilen, er der fornøyd med den ?
Fungerer Applecar play og Android Auto i Norge nå ?

Svk

Er fornøyd.Men med 3 barn og 2 hunder så angrer jeg litt på at jeg ikke tok Tesla Y.Ser ikke noe til Apple carplay.
Ikke mulig å ha varme på/høre radio når en hurtiglader.
Venter fortsatt på bagasjeroms matta mi.gummimatter bakseter er en vits.
Har fått steinsprut frontrute.ukjent leveringstid.

Men alt i alt en veldig god bil,selv om jeg ikke er 100% fornøyd.
Ser ikke ut som det blir mulig å ettermontere hengerfeste.

Svk

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA