Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

etron charging service

Startet av Kimedic, søndag 03. juli 2022, klokken 14:27

« forrige - neste »

Kimedic

Fikk denne mailen. Da har alle mulighet til å si opp hvis man ikke liker de nye prisene. Jeg meldte meg akkurat inn pga. bilferien og vil lade på Ionity..Får vurdere hva jeg gjør ??? Her oppe hvor jeg bor er MER helt klart mest utbredt..DC lading går opp til 6,79kr kWh..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi ønsker i dag å informere deg om at vi på grunn av endrede markedsforhold justerer prisene for ladeoperatøren "Mer" per 1. aug. 2022.

Endringene som følger av prisjusteringen, finnes i den vedlagte prislisten.

Endringene trer automatisk i kraft fra 1. aug. 2022. Du behøver ikke å gjøre noe.

Hvis ikke du er enig i endringen, kan du melde inn dette innen en måned etter at du mottar denne e-posten (f.eks. ved å sende en e-post). Hvis du har slike innsigelser, kan kontrakten sies opp.

Avregningen for ladingene skjer som vanlig automatisk via e-tron Charging Service tjenesten. Som vanlig kan du også få informasjon om de aktuelle internasjonale prisene for lading i utlandet på vårt nettsted.

Vi besvarer gjerne de spørsmålene du måtte ha.

Med vennlig hilsen

Ditt e-tron Charging Service Team
2020 e-tron 50

elektro

Bodde på hotell forleden og tenkte jeg skulle AC lade på en Eviny lader i nærheten. Blid og fornøyd startet jeg ladingen med e-tron charging service kortet. Det fungerte som en drøm.

Da jeg hadde lagt meg under dyna kom jeg til å tenke, hva koster egentlig dette? Jeg så at det kostet kr. 3,99/kWt hos Eviny. Jeg hadde regnet med å lade omtrent 75 kWt, altså for 300 kroner (før 15% rabatt hos kortutsteder).

Hva tar Audi? Jo, de tar kr. 3,36/kWt + 0,55 per minutt. For 7 timer blir prisen da 483 kroner. Eller 6,44/kWt, om du vil. Dermed kunne jeg like gjerne lynladet. Faktisk ville det i mange tilfeller vært billigere.

Heldigvis fikk jeg stoppet ladingen i Audi appen, og startet ladingen på nytt fra Bilkraft appen til Eviny, uten å stå opp etter midnatt og gå over gata i regnet.
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA