Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Blir det utsettelser denne uken tro?

Startet av Panda4u, tirsdag 21. juni 2022, klokken 19:10

« forrige - neste »

Panda4u

Jeg mistenker at vi som har utlevering denne uken mottar SMS om at det blir utsatt. Flere som tipper det samme? 😉

snakkesalig

https://elbilforum.no/index.php?board=78.0

Forøvrig tror jeg du fortjener premie for ukens mest meningsløse tråd.

Panda4u

Sitat fra: snakkesalig på tirsdag 21. juni 2022, klokken 19:46
https://elbilforum.no/index.php?board=78.0

Forøvrig tror jeg du fortjener premie for ukens mest meningsløse tråd.
Heldigvis bare tirsdag, så tipper du troner ila. Uken 👊

tornaldo

Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Smekk

Har ikke utlevering denne uka men hadde estimert levering Juli.
Estimatet ble borte i 2-3 uker i appen men kom tilbake nå... est Mars - Mai 2023 RIP!
TMYP 22 - Bestilt
E-Golf - 19
TM3 AWD Long Range- 19

RJK

Sitat fra: Panda4u på tirsdag 21. juni 2022, klokken 19:10
Jeg mistenker at vi som har utlevering denne uken mottar SMS om at det blir utsatt. Flere som tipper det samme? 😉
216 TMY utlevert i går, 3 TM3. Tesla er med TMY nå på topp for både juni måned og hittil i 2022. Masse LR og masse P-modeller blant de leverte å går.

https://teslastats.no/

Jeg tror du snakket for tidlig, og at det blir levert ut masse til i løpet av måneden. Så kan det hende at de som venter på TM3, stort sett må vente enda noe lengre. Muligens var det TM3-produksjonen ment for Europa for dette kvartalet, som ble lidende under nedstengningen, og at de produserte tilnærmet bare TMY mens de hadde arbeidere i karantene-unntaket på fabrikken.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

_bR44

Sitat fra: RJK på onsdag 22. juni 2022, klokken 00:55
216 TMY utlevert i går, 3 TM3.

Du mener sikkert 'registrert' ikke 'utlevert'. Min er bl.a. de som var registrert i går. Utlevering er på torsdag (23. juni).
Anything traveling faster than the speed of light going backward in time.

rujo79

Utlevering av P i Tromsø denne uken, nå utsatt til i neste uke.

RJK

Sitat fra: _bR44 på onsdag 22. juni 2022, klokken 08:39
Sitat fra: RJK på onsdag 22. juni 2022, klokken 00:55
216 TMY utlevert i går, 3 TM3.

Du mener sikkert 'registrert' ikke 'utlevert'. Min er bl.a. de som var registrert i går. Utlevering er på torsdag (23. juni).
Registrert er det mest presise, men normalt sett har bilene da blitt levert ut 1-2 dager etter registrering. Din levering faller da innenfor denne "normen"...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Toonster

For å være klar: Det korrekte er "registrerte", og "utlevert" er feil - ikke en gang upresist :police:

:)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

skretting

Dere får vel ikke bestemme registreringsnummeret på bilen sikkert? Hadde vært greit å fått velge blant en knippe skilt for å få et "enkelt" nummer. Vil tro det er EE som gjelder nå....

TheRealCoinman

Jeg Fik ED på min bil som jeg skal hente i Stavanger i morgen, betyr ikke så mye, er bare å nyte bilen  :)

Panda4u

Fikk SMS i dag. Egentlig levering nå til lørdag, Lillestrøm. LR. Flyttet til neste helg...

Nouish

Sitat fra: TheRealCoinman på onsdag 22. juni 2022, klokken 16:12
Jeg Fik ED på min bil som jeg skal hente i Stavanger i morgen, betyr ikke så mye, er bare å nyte bilen  :)

D:

Snakker vi MYP eller MYLR? Håper på EE-skilt på min MYLR fra Stavanger i ~september, da det er mine initialer :P
Tesla Model Y LR - utlevert 8. september 2022
Peugeot iOn - 2021-2022

geear

Garantert EE i september.. da er vi vel omtrent halvveis i EE. I september i fjor fikk jeg en av de siste EC, nå samme bare med ED. Oppbrukt på ti mnd.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA