Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Serviceavtale

Startet av moby666, torsdag 09. juni 2022, klokken 17:25

« forrige - neste »

moby666

Har kjøpt serviceavtale til min p45. Vil den kun være gyldig i den butikken jeg kjøpte avtalen, eller vil den være gyldig i alle Hyundai forhandlere? Vurderer å selge bilen, så dette er aktuelt hvis en kjøper befinner seg et annet sted.

TB

Ser det er andre Hyundai Ioniq 5 som selges med serviceavtale på Finn.
Men, det kan være ulike serviceavtaler som selges, sjekk hva som står i avtalen du har kjøpt for å være sikker.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Ambient

Siden det er forhandler som har fått pengene så tviler jeg sterkt på at du da kan gå til en annen forhandler og få utført jobben.
Men har du kjøpt den gjennom feks BnH så kan du ta den i hvilken av deres forhandlere du vil

TB

Jeg tror noen slike avtaler selges av importøren, igjennom forhandlere.

Når bil er på service vil det verksted som utfører service motta oppgjør fra importøren. Da står en fritt til å velge hvilken som helst merke verksted.

Men, det er flere varianter her, så avtalen sine betingelser må bekreftes.


KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA