Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Marvel R, ZS EV Cupra Born eller Tesla Model 3

Startet av Restart, mandag 30. mai 2022, klokken 19:21

« forrige - neste »

Restart

Hei folkens. Håper eiere/folk med erfaring kan bidra med tips slik at jeg klarer å bestemme meg. Har sett utallige youtube videoer og lest tester, og kommet frem til disse bilene som jeg vurderer. Model 3 og Born vil jeg helst finne brukt da leveringstid er veldig lang.

Hvilken ville dere valgt, og hvorfor?
- MG Marvel R (Mye luksus for pengene. Litt stor. Trenger egentlig ikke så stor bil)
- MG ZS EV(Kjedelig, men gjør jobben og er billig)
- Model 3(Det meste virker bra, men hører mye rart om kvaliteten)
- Cupra Born (Herlig bil å kjøre. Litt vel ungdommelig utseende for min del)

Barid Bel

Siden spørsmålet var hvilken jeg ville valgt så er det model 3, bare fordi det er en veldig god bil. Det er vel også den overlegent dyreste av disse tre?

Et lite tips, tesla selger ut demobilene sine fra 1.6, og jeg vet at det f.eks står en model 3 med 900km på telleren hos tesla i Drammen som skal ut.
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

Restart

Sitat fra: Barid Bel på mandag 30. mai 2022, klokken 19:27
Siden spørsmålet var hvilken jeg ville valgt så er det model 3, bare fordi det er en veldig god bil. Det er vel også den overlegent dyreste av disse tre?

Et lite tips, tesla selger ut demobilene sine fra 1.6, og jeg vet at det f.eks står en model 3 med 900km på telleren hos tesla i Drammen som skal ut.

Prisen er ikke det viktigste, men selvfølgelig et pluss for f.eks ZS ev at den er så billig.
Takk for tips om demo salg! Legges de ut på nett eller må jeg møte opp et sted?

hELgenen

Prøvekjør dem og så går du for den du liker best.

Jeg vet hvem jeg liker best av disse, men det gir ingen mening at jeg kommer med min mening da det er din
mening som betyr noe.

Barid Bel

Sitat fra: Restart på mandag 30. mai 2022, klokken 19:31
Sitat fra: Barid Bel på mandag 30. mai 2022, klokken 19:27

Prisen er ikke det viktigste, men selvfølgelig et pluss for f.eks ZS ev at den er så billig.
Takk for tips om demo salg! Legges de ut på nett eller må jeg møte opp et sted?

Jeg har forstått det sånn at de legges på nett, men jeg skal ikke være bombastisk på det. Som Helgenen sier, det som betyr noe selvsagt hvem av de du liker best😉
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

JPM

Jeg støtter TM3 forslaget til gutta over her. Kjøp inventory.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA