Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

VW rene hemmelighet

Startet av elektrolux, søndag 22. mai 2022, klokken 22:43

« forrige - neste »

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Bolfus

Enig. Min drømmebil er en i-miev med 600km rekkevidde. Hvis de i tillegg kunne gjort den rustfri så hadde jeg aldri mer trengt å kjøpe en annen bil.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk


Loff

Kiwi EV har vel oppgradert (minst) ein i-Miev ganske brukbart. Sjølv om eg har kjøpt meg Tesla ,blir det nok kjøleskapet (som dama kallar den) som blir mest brukt i kvardagen.. Frakta til og med ein frysar inni den her om dagen.. Med takstativ og (sykkel)krok er det kun vekt, ikkje volum som begrenser kva du får med deg, du finn alltid ledig parkeringsplass der det ikkje går å få inn 10 kvadrat med Tesla og du kan møte lastebil på veg uten  midtstripe uten å trenge møteplass.
Nordmøre
2011 Mitsubishi i-Miev m/dieselbrenner og krok (kjøleskapet)
2011 Buddy M9 NiMH m/originalt skinninteriør, soltak og krok
2008 Buddy (telefonkiosken)
2014 Tesla Model S 60 (Rocinante)
2015 Zero SR
Hard Rock hybridsykkel med Bafang bakhjulsmotor
Mongoose mountainbike med Bafang krankmotor

Loff

Nordmøre
2011 Mitsubishi i-Miev m/dieselbrenner og krok (kjøleskapet)
2011 Buddy M9 NiMH m/originalt skinninteriør, soltak og krok
2008 Buddy (telefonkiosken)
2014 Tesla Model S 60 (Rocinante)
2015 Zero SR
Hard Rock hybridsykkel med Bafang bakhjulsmotor
Mongoose mountainbike med Bafang krankmotor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA