Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Når er levering da?

Startet av e-golfen, mandag 16. mai 2022, klokken 20:20

« forrige - neste »

e-golfen

Noen som far fått nærmere beskjed om forventet levering? I så fall når ble reservasjonen gjort og hvilken variant ble bestilt?

HS

Det står kun behandling av bestillingen min. Jeg bestilte i januar. Selger lovte at jeg skulle få bilen i august. Det står i hvertfall levering 30/08/2022 i kontrakten min. Jeg har sett andre som har kommet til "forlot fabrikken", men de bestilte vel i desember når de åpnet for reservasjon. Vet ikke hvordan de andre har det
Tesla MYLR- 2022

stubban

ETA 29. juli, Active Tech 4WD, ble produsert fredag, forlot trafikken mandag.

e-golfen

Jeg får ikke opp bestilt bil i app. og dermed ingen info. Får kun valg om å legge til VIN nr. Noen som har en ide om hvorfor jeg ikke får opp bilen i app?

teslanor

Nesten samme som annen over:
ETA ca 25. juli, Active Tech 4WD, ble produsert mandag.

persa

Dere som har ETA i slutten av juli på Active Tech 4WD. Hvilken farge har dere bestilt og når reserverte dere?
Tesla Model 3 LR
Kia Soul EV Exclusive

stubban

Sitat fra: persa på onsdag 18. mai 2022, klokken 14:01
Dere som har ETA i slutten av juli på Active Tech 4WD. Hvilken farge har dere bestilt og når reserverte dere?
Sort, mener jeg reserverte samme døgn som det åpnet for reservering.

persa

Sitat fra: stubban på onsdag 18. mai 2022, klokken 14:03
Sort, mener jeg reserverte samme døgn som det åpnet for reservering.

:+1:  Litt interessant å se om det er noe system i valg av farger og/eller utstyrsgrad som påvirker leveringstidspunkt.
Tesla Model 3 LR
Kia Soul EV Exclusive

stubban

Sitat fra: persa på onsdag 18. mai 2022, klokken 14:36
:+1:  Litt interessant å se om det er noe system i valg av farger og/eller utstyrsgrad som påvirker leveringstidspunkt.
Hørte at om vi hadde bestilt 2WD ville vi fått litt senere, men det er bare rykter

persa

Sitat fra: stubban på onsdag 18. mai 2022, klokken 14:46
Hørte at om vi hadde bestilt 2WD ville vi fått litt senere, men det er bare rykter

Mulig de prioriterer 4WD først hit til Norge ja. Tipper det er mest 4WD som blir bestilt her. Har selv bestilt Active Tech 4WD i Precious Metal og har foreløpig ETA 9. august. Fikk dato av forhandler for i appen står det fortsatt bare "Processing order" som status. Reserverte 1 time etter det ble åpnet for reservering.
Tesla Model 3 LR
Kia Soul EV Exclusive

2yoda

Ingenting i appen, men fikk beskjed av forhandler at min bil står på første båt, med en foreløpig estimert utlevering fra forhandler i Stavanger 13 juli. Slik skipstrafikken er nå om dagen blir det spennende å se om det blir før eller etter det. Noen som vet hvilken båt bilene kommer med? Hadde vært gøy og følgt med på fremdriften... 4wd Active Tech, precious metal. Reservert like etter reservasjon åpnet i desember, og bestilt 1 april.

e-golfen

Noen som har fått noen ETA for Executive?

stubban

Sitat fra: e-golfen på onsdag 18. mai 2022, klokken 22:11
Noen som har fått noen ETA for Executive?
Broren bestilte sort Executive og har fått ETA 28. juli.

SigJar

Sølv 4wd executive 27 juli. Oslo.

e-golfen

og når reserverte dere som har fått ETA på Executive?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA