Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endelig på plass

Startet av pberg, fredag 13. mai 2022, klokken 12:43

« forrige - neste »

pberg

Da har jeg endelig fått min i Portimao blau med M-jubileumsemblemer.

:D









BMW i4 M50
BMW i3
BMW M3 3.0

knutmy

Nydelig, ble usikker på farge.....

alda

Efter ett drygt års väntan är min blå skönhet äntligen på plats! ❤❤❤

Efter 6 år i en Tesla som fram till då var min bästa bil ever, är nivået nu løftet så många hack att man inte trodde det var möjligt! En helt ny nivå av bilupplevelse, där absolut allt är av toppkvalitet.

Det kommer säkert dyka upp småting att pirka på så småningom, men det känns otroligt tryggt att köra runt i en tysk kvalitetsbil istället för en "tickande amerikansk kostnadsbomb".

Till er som väntar kan jag bara säga att ni kommer få en bilupplevelse på en ny nivå, bara att glädja sig!
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

Hallgrim86

Jeg er misunnelig på dere som henter i4 om dagen - og det er lenge siden jeg har hørt så mye positivt om en ny modell. Her har de truffet markedet godt!

Du kan ikke vise dette vedlegget.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA