Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

DAB volum høyere enn andre kilder

Startet av atkhobby, onsdag 04. mai 2022, klokken 11:04

« forrige - neste »

atkhobby

Er det mulig å få justert relativt volum på kilder individuelt, ev. på service senter?
Får omtrent infarkt hvis jeg går fra Tidal til DAB uten å skru ned volumet først.

Handyman

Sitat fra: atkhobby på onsdag 04. mai 2022, klokken 11:04
Er det mulig å få justert relativt volum på kilder individuelt, ev. på service senter?
Får omtrent infarkt hvis jeg går fra Tidal til DAB uten å skru ned volumet først.
Nei det er nok dessverre ikke mulig. Har selv lett grundig etter funksjonen.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

RuneW

Sitat fra: atkhobby på onsdag 04. mai 2022, klokken 11:04
Er det mulig å få justert relativt volum på kilder individuelt, ev. på service senter?
Får omtrent infarkt hvis jeg går fra Tidal til DAB uten å skru ned volumet først.

Ja, virker som radio er relativt mye høyere enn andre kilder. Er sånn på de andre bilene våre også. Hadde vært veldig nyttig med en individuell justering her.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA