Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y Long Range - bestilling og levering 2. kvartal 2022

Startet av tornaldo, lørdag 16. april 2022, klokken 00:18

« forrige - neste »

TeslaSY

Sitat fra: TheRealCoinman på fredag 17. juni 2022, klokken 12:26
Jeg svarte på SMS og lurte på hvor realisitisk det var med å få utlevert min LR på neste Torsdag i Stavanger, ser PROMETHEUS LEADER kommer til Drammen havn på mandag, antar det er Tesaler på den, skal vistnok innom Malmø først og ligger enda i BREMERHAVEN. Kanskje bilene allerede har kommet til Norge? Blir spennende så. Tesla hadde vel ikke sendt ut sms med valg utleveringsdag hvis de ikke var sikre.
Er ikke sikkert bilene er i Norge. De som skal få mandag/tirsdag, så bilen skulle være registret idag, men ser ingen LR i liste enda !!!!!!
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

flyservice

Sitat fra: spram99 på fredag 17. juni 2022, klokken 12:35
Jeg svarte på SMS og lurte på hvor realisitisk det var med å få utlevert min LR på neste Torsdag i Stavanger, ser PROMETHEUS LEADER kommer til Drammen havn på mandag, antar det er Tesaler på den, skal vistnok innom Malmø først og ligger enda i BREMERHAVEN. Kanskje bilene allerede har kommet til Norge? Blir spennende så. Tesla hadde vel ikke sendt ut sms med valg utleveringsdag hvis de ikke var sikre.
Er ikke sikkert bilene er i Norge. De som skal få mandag/tirsdag, så bilen skulle være registret idag, men ser ingen LR i liste enda !!!!!!

Min Y LR ble registret i går hos SVV
https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/?registreringsnummer=

Levering 24/06/2022

TeslaSY

Sitat fra: flyservice på fredag 17. juni 2022, klokken 13:47
Sitat fra: spram99 på fredag 17. juni 2022, klokken 12:35

Min Y LR ble registret i går hos SVV
https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-og-salg/kjoretoyopplysninger/sjekk-kjoretoyopplysninger/?registreringsnummer=

Levering 24/06/2022
Så bra, da kan ikke vi stole så mye på teslastats.no
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

TheRealCoinman

Har du fått Regnr også? Teslastats.no er vel avhengig av regnr som jeg kan se.

flyservice

GOS

Trodde det var slik at om en finner Vin nummeret på Vegvesen.no så er bilen i Norge. Finner mitt VIN der inne, men den har ikke fått reg.nr enda
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

TeslaSY

Sitat fra: GOS på fredag 17. juni 2022, klokken 14:33

Trodde det var slik at om en finner Vin nummeret på Vegvesen.no så er bilen i Norge. Finner mitt VIN der inne, men den har ikke fått reg.nr enda
samme for meg også
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

kimba

Mulig feil sted å forhøre seg, men bestilte LR 26.april og fikk da opp estimert levering september. Tenkte ikke mye mer på det før jeg gikk inn i dag og nå står det ikke oppført noe om estimert levering. Ikke hørt noe fra Tesla. Eneste som mangler er innbetaling av egenkapital - noe jeg har fått beskjed med å vente med til jeg hører fra Tesla når levering nærmer seg. Er dette vanlig eller bør jeg iverksette tiltak?

oyvindNO

Noen med levering av LR nå i Juni/Juli som har bestilt med 20"?

breknut

Bestilt Model Y
2021 Model 3 LR

makki

HC001

Sitat fra: breknut på fredag 17. juni 2022, klokken 18:09
Ja, blå og 20" med levering Trondheim 27.06

Når bestilte du? Jeg har ikke fått levering enda står mellom aug-sep  :(
TMY P hvit
Bestilt 12.03.22

breknut

Bestilt 16.01.2020. Fikk først levering september i fjor men utsatte i påvente tysk LR men gav opp det etter hvert.
Bestilt Model Y
2021 Model 3 LR

doo-kie

Sitat fra: kimba på fredag 17. juni 2022, klokken 17:12
Mulig feil sted å forhøre seg, men bestilte LR 26.april og fikk da opp estimert levering september. Tenkte ikke mye mer på det før jeg gikk inn i dag og nå står det ikke oppført noe om estimert levering. Ikke hørt noe fra Tesla. Eneste som mangler er innbetaling av egenkapital - noe jeg har fått beskjed med å vente med til jeg hører fra Tesla når levering nærmer seg. Er dette vanlig eller bør jeg iverksette tiltak?

Jeg bestilte i slutten av mai. Har hatt tomt på levering til i går. Da fikk jeg 6sep til 21okt på levering. Sort/sort 20".
Har også kun betaling som gjenstår.
Blir nok oppdatert etterhvert.
2023 MY LR

TheRealCoinman

Sitat fra: kimba på fredag 17. juni 2022, klokken 17:12

Egenakpital skal innbetales 5 dager før du får bilen utlevert. Du får en egen SMS med der du kan velge utleveringsdato når bilen nærmer seg. Ikke tenk på egenkapital før det

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA