Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvilken Utstyrvariant velger du?

Startet av Mateusz, fredag 01. april 2022, klokken 09:59

« forrige - neste »

Gregg

Sitat fra: RemiWM på fredag 22. april 2022, klokken 13:22
Sitat fra: Gregg på fredag 22. april 2022, klokken 09:29
Då har eg bestilt min fyrste el-bil. Endte opp med AWD executive bitone, precious metal og svart interiør. Avtagbart hengarfeste, demobilpakke, understellsbehandling, skvettlappar og takstativ. Blei relativt dyrt til slutt, syns eg. Har sikkert gått på ein smell...  ???
Gratulerer!
Samme farge og utstyrsgrad som jeg gikk for. Omtrent samme tilleggsutstyr også. Droppa demobilpakke, og understellsbehandling fikk jeg ikke tilbud om. Min ble også relativ dyr, men kan ikke alltid være like fornuftig.

Fikk du en forventet ca. leveringstid? Når reserverte du?

Takk for det. Håpar vi blir fornøgd! Eg fekk bekrefta reservasjon på SMS den 9. desember litt før kl 10:41. Seljer forventar at eg er blant dei som får bil i første forsending til Bergen. Antyda levering juni/juli. Med eit lite "men" sidan det var sagt at enkelte konfigurasjonar med bitone og glastak kunne få litt lenger leveringstid.

Håkon77

Hmm, skvettlapper vil jeg også ha. Må huske å si ifra om det. Og tectyl kunne de ordne, men da hos en lokal bedrift. Hengerfeste valgte jeg og ta fastmontert da jeg skal ha bilen gjennom minst 2 EU kontroller og det blir gjerne problemer med å enten få det av eller på med tid og salt. Nå knytes det i magen i påvente av første er rekkevidde-test. Får håpe de holder hva de har "lovet". Men Toyota har vel kontroll på sakene?
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA