Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Politisk vurdert, er FSD – vår tids største bløff?

Startet av DagfinnN, lørdag 26. mars 2022, klokken 22:24

« forrige - neste »

DagfinnN

FSD vår tids største bløff - nei, langt i fra det er FRP.
Beklager, klarte ikke å la være.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Counterpointer

Sitat fra: DagfinnN på lørdag 26. mars 2022, klokken 22:24
FSD vår tids største bløff - nei, langt i fra det er FRP.
Beklager, klarte ikke å la være.
He he, alltid farlig å dra inn politikk.

Til FrP sitt forsvar har de vært selvgående en god stund nå, siden Carl Ivar ikke har hånda på rattet (gudsjelov).
Selv om de klarer seg uten sjåfør er det jo en del ulykker så ikke godt å si om det er forbedring

Handyman

Sitat fra: Counterpointer på lørdag 26. mars 2022, klokken 22:57
Sitat fra: DagfinnN på lørdag 26. mars 2022, klokken 22:24
FSD vår tids største bløff - nei, langt i fra det er FRP.
Beklager, klarte ikke å la være.
He he, alltid farlig å dra inn politikk.

Til FrP sitt forsvar har de vært selvgående en god stund nå, siden Carl Ivar ikke har hånda på rattet (gudsjelov).
Selv om de klarer seg uten sjåfør er det jo en del ulykker så ikke godt å si om det er forbedring
Ha ha. FPU er vel da FSD-beta?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

RJK

Sitat fra: Counterpointer på lørdag 26. mars 2022, klokken 22:57
Sitat fra: DagfinnN på lørdag 26. mars 2022, klokken 22:24
FSD vår tids største bløff - nei, langt i fra det er FRP.
Beklager, klarte ikke å la være.
He he, alltid farlig å dra inn politikk.

Til FrP sitt forsvar har de vært selvgående en god stund nå, siden Carl Ivar ikke har hånda på rattet (gudsjelov).
Selv om de klarer seg uten sjåfør er det jo en del ulykker så ikke godt å si om det er forbedring
Carl I. H. burde egentlig vært fratatt førerkortet. Han holdt på å sneie meg ned når jeg kryssa gangveien foran innkjøringa til garasjen ved butikken her jeg bor. Måtte spørre han hva han holdt på med, og om han ikke så meg. Svarte frekt tilbake, gjorde han og, så ingen unnskyldning for å ha kjørt alt for fort og tett på meg, der jeg måtte hoppe til for at han ikke skulle treffe meg.

Dessverre har jeg ingen drone som følger meg og filmer det som skjer, eller et TV-crew i hælene på meg, eller et korps av paparazzier, så intet dokumentert. Bare min og hans versjon av hva som skjedde. Og kun jeg som nevner det her.

Ikke at jeg ville stemt på FRP, men partiet er nok langt mer spiselig enn det meste som flagger med rødt eller grønt, eller tilber et kors. Men fremdeles for radikalt og samtidig for populistisk for meg, og med alt for mange lettvinte løsninger som ikke funker i praksis.

Men har fått sansen for Jon Georg Dale, sannsynligvis Norges beste samferdselsminister opp gjennom tidene. Og så har FRP rukket å få ryddet unna noen dusteregler, og fått gjennom noen saker som betyr mye for folk, men som ikke var "viktig nok" å ta tak i for de mer satte politikerne.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

hELgenen

Politikere oppfører seg dårlig i trafikken så de trenger virkelig FSD.
Jens Stoltenberg stakk fra påkjørsel på en p plass. Ramona Osmundsen gjorde det samme noen år senere. Så parkering kan ingen av dem og folkeskikk er også mangelvare. Skulle ønske det ikke var slik,men selv å utnytte enhver skattefordel gjør de glatt. Skulle ikke forundre meg om FSD aldri vil kunne brukes i Norge slik at det i bunn og grunn ender med svindel.

Motorwatt

Og Stoltenberg nektet å kjøre ut av en rundkjøring før medpassasjeren gikk med på å stemme for at Norge fortsatt skulle være medlem i NATO....
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Counterpointer

Sitat fra: Motorwatt på søndag 27. mars 2022, klokken 14:15
Og Stoltenberg nektet å kjøre ut av en rundkjøring før medpassasjeren gikk med på å stemme for at Norge fortsatt skulle være medlem i NATO....
Hvor får dere slike historier fra?

Kunne skjønt det om en henviser til Eli Hagen som kjørte ned slottstrappa, det var i alle media. (Hun kunne trengt en nervøs bil som bremset av seg selv).

Motorwatt

En annen gang var han på biltur med Turid Birkeland til familien Stoltenbergs hytte i Sandefjord. De skulle stoppe og kjøpe softis, men:

- De kjørte inn i en rundkjøring og da sa han til Turid «Jeg nekter å kjøre ut av denne rundkjøringen før du har endret mening om NATO». Han brukte humor og gode anledninger på overtale sine politiske venner og motstandere.



https://www.nettavisen.no/jens-stoltenberg-fra-langharet-poster-boy-til-en-ruvende-europeisk-skikkelse/s/5-95-429191

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Counterpointer

Sitat fra: Motorwatt på søndag 27. mars 2022, klokken 16:22
En annen gang var han på biltur med Turid Birkeland til familien Stoltenbergs hytte i Sandefjord. De skulle stoppe og kjøpe softis, men:

- De kjørte inn i en rundkjøring og da sa han til Turid «Jeg nekter å kjøre ut av denne rundkjøringen før du har endret mening om NATO». Han brukte humor og gode anledninger på overtale sine politiske venner og motstandere.



https://www.nettavisen.no/jens-stoltenberg-fra-langharet-poster-boy-til-en-ruvende-europeisk-skikkelse/s/5-95-429191
Altså en spøk

hELgenen

#9
Sitat fra: Counterpointer på søndag 27. mars 2022, klokken 16:33
Sitat fra: Motorwatt på søndag 27. mars 2022, klokken 16:22
En annen gang var han på biltur med Turid Birkeland til familien Stoltenbergs hytte i Sandefjord. De skulle stoppe og kjøpe softis, men:

- De kjørte inn i en rundkjøring og da sa han til Turid «Jeg nekter å kjøre ut av denne rundkjøringen før du har endret mening om NATO». Han brukte humor og gode anledninger på overtale sine politiske venner og motstandere.



https://www.nettavisen.no/jens-stoltenberg-fra-langharet-poster-boy-til-en-ruvende-europeisk-skikkelse/s/5-95-429191
Altså en spøk

Noen burde hørt med Turid hvordan hun opplevde det hele...nå.er det for sent

Motorwatt

Etter 22 runder rundt Hvalfangstmonumentet ble nok lengselen etter Norges beste SoftIce for stor. Hun stemte ja både til NATO og isen....
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA