Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan verifisere at bilen faktisk sender et Homelink signal?

Startet av ieaarva, søndag 20. mars 2022, klokken 14:43

« forrige - neste »

ieaarva

Hei! Min 2016 Tesla MS pleide å fungere fint med Homelink. Så fikk jeg oppgradert den brikken som forårsaket svart skjerm og deretter har ikke Homelink fungert. Jeg kan fortsatt se at bilen lærer fjernkontrollen. Det har jeg prøvd mange ganger, men det skjer ingen ting når jeg trykker på Homelink i bilen eller den aktiveres ved å flytte bilen. Jeg mistenker at det ikke blir sendt noe signal i det hele tatt og skulle gjerne hatt en mulighet til å verifisere dette da det ville bety en teknisk feil. Tesla har vært på saken et par ganger, og også funnet og endret noe. Men jeg er ikke overbevist om at det har verifisert at bilen faktisk sender et signal. Er det noen her som vet om det finnes en "dings" på Biltema, Jula, Clas Ohlson e.l. som kan se et slikt signal?
TMS 60D 2017

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA