Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilsalget måned for måned

Startet av jkirkebo, tirsdag 04. september 2012, klokken 11:13

« forrige - neste »

JorgenM

4301 nå, spørs om det holder med max på 4500 i morra  ;D
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Nasatech

Sitat fra: JorgenM på torsdag 29. juni 2017, klokken 17:19
4301 nå, spørs om det holder med max på 4500 i morra  ;D

Ja, helt sykt hvor mange som kommer inn nå! Man gruser jo den gamle rekorden helt ekstremt!

Rasmus.B

Fantastisk morro for en elbil nerd som meg å følge med på siden din Nasatech. Her har du gjort en glimrende jobb

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Nasatech

Sitat fra: Rasmus.B på torsdag 29. juni 2017, klokken 20:36
Fantastisk morro for en elbil nerd som meg å følge med på siden din Nasatech. Her har du gjort en glimrende jobb

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Takk! Veldig hyggelig med slike tilbakemeldinger

Electrix

Veldig nyttig side Nasatech, men jeg så en bug. Velger man en biltype og ser på månedlig salg så finnes ikke februar, men mars dukker opp to ganger med samme antall. Jeg regner med at det bare er visningen som henter feil data og at totale tall likevel er riktig?
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

Nasatech

Sitat fra: Electrix på fredag 30. juni 2017, klokken 09:26
Veldig nyttig side Nasatech, men jeg så en bug. Velger man en biltype og ser på månedlig salg så finnes ikke februar, men mars dukker opp to ganger med samme antall. Jeg regner med at det bare er visningen som henter feil data og at totale tall likevel er riktig?

Ja. Dette stemmer. Det er en PHP-bug eller en bug som kommer på slutten av hver måned fordi jeg er slapp :( Skal se på det. Er det siste eller første dagen i mnd og jeg legger på eller trekker fra en måned (for å gå bakover i tid) så feiler den (PHP trekker fra 30 eller 31 dager). 

Har laget to PHP sider i hele mitt liv og det er http://elbilstatistikk.no og http://teslastats.no,  så erfaringen er ikke kjempestor :D

Electrix

Ja det er snart på tide å revidere kalenderen og fjerne dette tullet med 28 dager i februar, det skaper bare problemer  ;D
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

doldis1

 Drit i februar, elbilsalget er i ferd med å ta av   ;D Selv om det kommer en liten nedtur på grafen nå i
sommerferien blir det krigstyper i avisene når TM3 og nyLeafen skal inn på samme statistikken ...!

Nasatech

Sorry gutter (og kanskje jenter), men jeg har vært litt slapp. Februar er fikset nå ;)

jonas9

Passerer vi 4500 i dag?


Sent from my iPad using Tapatalk
2016 Nissan Leaf Acenta 30kWt

Nasatech

Sitat fra: Jonas9 på fredag 30. juni 2017, klokken 10:50
Passerer vi 4500 i dag?


Sent from my iPad using Tapatalk

Kanskje :)

Allerede 12 Tesla registrert i dag

gigafactory

Tydelig at TMX 100D virkelig slår an, nesten like mange TMX som Leaf  ;D

Forøvrig kult at en kan se størrelse på batteripakke etc i modelloversikten for TMX og TMS  :+1:

Nasatech

Sitat fra: gigafactory på fredag 30. juni 2017, klokken 11:41
Tydelig at TMX 100D virkelig slår an, nesten like mange TMX som Leaf  ;D

Forøvrig kult at en kan se størrelse på batteripakke etc i modelloversikten for TMX og TMS  :+1:

Ja. Lager ikke det for alle bilmerker, for det er mye jobb. Men moro å følge litt med på Tesla-statistikken.

Nasatech


Nasatech

Sitat fra: Jonas9 på fredag 30. juni 2017, klokken 17:14
Sitat fra: Nasatech på fredag 30. juni 2017, klokken 17:12
Da er vi snart på 4500!
Ai ai mangler 17 stykker!
Løsnet som en propp ehh?


Sent from my iPad using Tapatalk

Yes! Veldig gøy da

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA