Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilsalget måned for måned

Startet av jkirkebo, tirsdag 04. september 2012, klokken 11:13

« forrige - neste »

Nasatech


Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Mateusz

Ja, er det mulig å velge sortering, for måned og for en dag?
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

Nasatech

Nei, men har tenkt til å lage det. Må bare få tid :)

gigafactory

Kan se ut som 3000 biler passeres i morgen. Tror nok september 2016 på 3209 passeres også  :+1:

Nasatech

Det ser bra ut nå :)

104 biler fra september 2016 og bare 19 biler fra mars 2016!

http://www.itanywhere.no/Month.php

gigafactory

Bra sluttspurt på TMX, ender vel ikke sånn fryktelig langt bak Leaf hvis en bare ser på nybilsalget. Har forresten merket at når en trykker på en bilmodell så står mars to ganger på månedsoversikten, har "skrevet over" februar. Men det akkumulerte tallet for året stemmer, så er vel ikke så farlig  :+1:


Nasatech

Sitat fra: gigafactory på torsdag 30. mars 2017, klokken 13:10
Bra sluttspurt på TMX, ender vel ikke sånn fryktelig langt bak Leaf hvis en bare ser på nybilsalget. Har forresten merket at når en trykker på en bilmodell så står mars to ganger på månedsoversikten, har "skrevet over" februar. Men det akkumulerte tallet for året stemmer, så er vel ikke så farlig  :+1:

Ja, dette skjer noen ganger rundt mnd-skiftet. Er ikke sikker på hvorfor. Kan være php som roter med datoer. Veldig merkelig!

JorgenM

Sitat fra: gigafactory på torsdag 30. mars 2017, klokken 13:10
Bra sluttspurt på TMX, ender vel ikke sånn fryktelig langt bak Leaf hvis en bare ser på nybilsalget.
Nåh...
Model X har nå 416 mens Leaf har 702, hvis jeg har fått med alle.

Mars 2016 passert med 10 biler nå  8)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

zbk

Sitat fra: Nasatech på torsdag 30. mars 2017, klokken 13:40
Ja, dette skjer noen ganger rundt mnd-skiftet. Er ikke sikker på hvorfor. Kan være php som roter med datoer. Veldig merkelig!

Det er ikke noe tidssoneproblematikk som lurer scriptet? Slik at det er noen timer "off" i en retning.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Nasatech

Sitat fra: JorgenM på torsdag 30. mars 2017, klokken 13:48
Sitat fra: gigafactory på torsdag 30. mars 2017, klokken 13:10
Bra sluttspurt på TMX, ender vel ikke sånn fryktelig langt bak Leaf hvis en bare ser på nybilsalget.
Nåh...
Model X har nå 416 mens Leaf har 702, hvis jeg har fått med alle.

Mars 2016 passert med 10 biler nå  8)

Ja, man blir litt lurt av at Leaf blir registrert som mange forskjellige modeller.


gigafactory

Åja, så bare på de tre øverste. Tilnærmet samtlige som blir registrert under "Nissan Leaf" og "Nissan Nissan Leaf" er import nå og de telles teknisk sett som bruktimport. Den "Nissan Nissan Leaf 24 kwh"-gjengen hadde jeg ikke fått med meg.  ;D

Rottert

#702
Sitat fra: Nasatech på lørdag 25. mars 2017, klokken 13:32
Sitat fra: Rottert på lørdag 25. mars 2017, klokken 10:34
Sitat fra: Nasatech på lørdag 25. mars 2017, klokken 09:41
Så noen skrev at vi kom til å ta igjen mars 2016. Tror vi sliter med det nå. Over 500 biler på den siste uken blir litt mye

http://www.itanywhere.no/Stats.php

Skal vi vedde? :D

Vet ikke hvordan det er i resten av landet, men i Trondheim Virker det å være siste innspurt med teslaregistreringer neste uke.

Svaret får vi senest neste fredag :)

Vedder gjerne, men da ber jeg McBacardi holde igjen på oppdateringene og stopper oppdateringen av http://www.itanywhere.no/Stats.php hvis det nærmer seg veldig

Håper selvfølgelig på ny rekord! Det er alltid moro!


Har du redigert innlegget? Var det ikke NOK 5000,- du veddet??
PS! Jeg har Vipps.  :laugh:
2014 Nissan Leaf Tekna

Nasatech

Sitat fra: Rottert på torsdag 30. mars 2017, klokken 14:29
Sitat fra: Nasatech på lørdag 25. mars 2017, klokken 13:32
Sitat fra: Rottert på lørdag 25. mars 2017, klokken 10:34
Sitat fra: Nasatech på lørdag 25. mars 2017, klokken 09:41
Så noen skrev at vi kom til å ta igjen mars 2016. Tror vi sliter med det nå. Over 500 biler på den siste uken blir litt mye

http://www.itanywhere.no/Stats.php

Skal vi vedde? :D

Vet ikke hvordan det er i resten av landet, men i Trondheim Virker det å være siste innspurt med teslaregistreringer neste uke.

Svaret får vi senest neste fredag :)

Vedder gjerne, men da ber jeg McBacardi holde igjen på oppdateringene og stopper oppdateringen av http://www.itanywhere.no/Stats.php hvis det nærmer seg veldig

Håper selvfølgelig på ny rekord! Det er alltid moro!


Har du redigert innlegget? Var det ikke 5000,- du veddet??
PS! Jeg har Vipps.  :laugh:

ha, ha... Tror det var en hurtiglading på valgfri supercharger, var det ikke?

Nasatech

Sitat fra: zbk på torsdag 30. mars 2017, klokken 14:01
Sitat fra: Nasatech på torsdag 30. mars 2017, klokken 13:40
Ja, dette skjer noen ganger rundt mnd-skiftet. Er ikke sikker på hvorfor. Kan være php som roter med datoer. Veldig merkelig!

Det er ikke noe tidssoneproblematikk som lurer scriptet? Slik at det er noen timer "off" i en retning.

Helt sikkert noe i den dur. Har laget to websider med php og det er Teslastatistikken og EV-Statistikken. Aldri gjort det før eller senere, så skills kan jeg ikke si at jeg har i PHP :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA