Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

OTA og Functions on Demand

Startet av LMOR, fredag 04. mars 2022, klokken 20:07

« forrige - neste »

Trond.m

Jeg har ikke sett denne pakken hos meg.

LMOR

Hmm, andre som ser pakken i butikken?
Det står noe om selvlærende funksjoner som jeg hadde forventet og ikke sett.
Får kjøpe den og se hva som skjer. Får sikkert pengene tilbake hvis det egentlig er inkludert allerede.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Trond.m

Sitat fra: LMOR på søndag 13. mars 2022, klokken 18:12
Hmm, andre som ser pakken i butikken?
Det står noe om selvlærende funksjoner som jeg hadde forventet og ikke sett.
Får kjøpe den og se hva som skjer. Får sikkert pengene tilbake hvis det egentlig er inkludert allerede.
Ville kanskje hørt med forhandler. Rart at det ikke er mulighet for 1 mnd test som de pleier. Men 14 dagers angrefrist har man vel alltid på fjernsalg.

LMOR

Håpet på at det å kjøpe denne tjenesten ville føre til at de måtte reaktivere remote tjenestene.
Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg fikk kontakt med bilen igjen, omtrent samtidig med at jeg fikk aktiveringsemailen.
Kan ikke se noe som er annerledes i bilen eller appen, så jeg vet ikke hva jeg har betalt 1000.- for. Får sende en email til dem.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

LMOR

Fått bekreftet at jeg hadde alt fra før, og får pengene er tilbake. Merkelig at de ikke kan holde orden på dette for oss.
Og hvis du kjøper pakken, burde den lagt seg etter den aktive pakken, slik at en ikke betaler dobbelt uansett når en kjøper pakken.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Trond.m

Bra. Godt de ikke tar 1000 kr for å reetablere remote tjenestene da 😉

LMOR

Får se hva de trekker fra  :D
Men nå håper jeg at det ikke forsvinner igjen når de tar pakke bort igjen..
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Trond.m

Ser det er mange både med iX og ix3 som har fått tilbud om å kjøpe det de har fra før 😯

LMOR

2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

LMOR

Sitat fra: Trond.m på mandag 14. mars 2022, klokken 17:23
Bra. Godt de ikke tar 1000 kr for å reetablere remote tjenestene da 😉
I dag krediterte de og tok bort tjenesten.
Heldigvis fungerer remote tjenestene etterpå..
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

LMOR

Nå er Booster pakken borte for både iX og i3. Bra de ryddet opp.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

Svolar

Fikk en melding om at bilen måtte inn på verksted for en oppdatering. Hva slags oppdatering er dette og kan en laste den ned selv og installere den via usb?
jeg har version 11/2021.26

eSim

Ser man nå kan kjøpe fotoboksvarsling i BMW Store (220,- for ett år). Noen som har rukket å teste dette allerede?

LMOR

Sitat fra: eSim på mandag 25. juli 2022, klokken 15:49
Ser man nå kan kjøpe fotoboksvarsling i BMW Store (220,- for ett år). Noen som har rukket å teste dette allerede?
Du kan prøve gratis i 1mnd
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

eSim

Ja vet, men er på ferie uten tilgang til bilen, så var bare nysgjerrig på om noen hadde fått testet det alt og evt sammenlignet med andre alternativer som Waze.

Hadde håpet på at vi skulle se Parking Assistant Pro i BMW store nå også, noen som har fått opp det?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA