Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Takrenne kit til Think Classic

Startet av Baltor, mandag 03. september 2012, klokken 22:15

« forrige - neste »

Baltor

De 2 svarte plastendestykkene, som sammen med slanger kan lede lekasjevann fra bakenden av taket ut av bilen.
Har noen disse fra en delebil?
Er de til salgs hos forhandler?
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

OneMore

Er litt usikker hvilke du mener. Men jeg regner med at jeg har  ;D

-OneMore-
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Baltor

Sitat fra: OneMore på tirsdag 04. september 2012, klokken 13:23
Er litt usikker hvilke du mener. Men jeg regner med at jeg har  ;D

Dette er modifikasjonen som har blitt gjort i svært mange biler, men ikke alle. Endestykkene på alu listen på tvers i taket er byttet til noen med slangestusser til å lede vekk vannet. 
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

Lynet

Hvis du tar en tynn plastslange på 6mm og borer et hull på 6mm i dekslet kan du lime fast slangen i plasten og du har drenering. 
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA