Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Elbil til rundt 350 000

Startet av SaintSpin, torsdag 17. februar 2022, klokken 13:37

« forrige - neste »

TheRealCoinman

Har en pent brukt 2008 til salgs - var nok et bomkjøp for min del siden jeg trenger både henger og hundebur i den. Men skikkelig digg bil! Send meg en PM så kan sender jeg deg finn annonsen.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Har oppdatert et øyeblikksbilde på elbiler med kjente priser på markedet i dag er rangert etter "typisk utsalgspris" som inkluderer hvis mulig: metallic, oppv framseter, oppv ratt, navigasjon, ryggekamera, varmepumpe, adaptiv cruise, vinterdekk og hengerfeste (>750kg)
Personbiler i salg mars 2022 sortert på "typisk utsalgspris".
Estimerte/usikre verdier er merket med rød skrift.

Her kan man vurdere de som ligger i prisområdet rundt 350 +/-; avhengig av preferanser selvfølgelig.

Eller finner man den alltid oppdaterte "Lanseringskalenderen" med tanke på tekniske data og lanseringstidspunkt + eksisterende modeller som linkbart Google Doc fra første post her:
Lanseringskalender - elbil, inkl tekniske data på eksisterende elbiler i bunn av tabellen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA