Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla aksjer

Startet av kjølholdt, lørdag 01. september 2012, klokken 00:36

« forrige - neste »

Cobos

Sitat fra: Wenche på onsdag 07. juni 2017, klokken 23:00
Ny ATH close: $359,65, også intraday ATH $360,50  8)
Sissner shortet for 50 millioner på kurs ca $300, så det betyr at han har papirtap på ca 10 millioner på få uker.  :o
Helt greit for meg hvis han får et margin call eller føler han har blødd nok. Vi kan trenge litt hjelp opp mot 400 :)

Sissener skulle muligens forstått at han som ser ut til å pushe både GM/Ford og Chrysler samt Boeing og Lockhead Martin samtidig kanskje ikke er den du leker deg med :)

Til info har Tesla nå vokst seg større enn Statoil den siste uken hvis ikke jeg roter med konverteringen...

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Wenche

Sitat fra: Cobos på onsdag 07. juni 2017, klokken 23:35
Sitat fra: Wenche på onsdag 07. juni 2017, klokken 23:00
Ny ATH close: $359,65, også intraday ATH $360,50  8)
Sissner shortet for 50 millioner på kurs ca $300, så det betyr at han har papirtap på ca 10 millioner på få uker.  :o
Helt greit for meg hvis han får et margin call eller føler han har blødd nok. Vi kan trenge litt hjelp opp mot 400 :)

Sissener skulle muligens forstått at han som ser ut til å pushe både GM/Ford og Chrysler samt Boeing og Lockhead Martin samtidig kanskje ikke er den du leker deg med :)

Til info har Tesla nå vokst seg større enn Statoil den siste uken hvis ikke jeg roter med konverteringen...

Cobos

Jeg tror ikke vi trenger Sisseners hjelp for å komme oss over $400. Mange andre som må dekke seg inn nå. Jeg tror perioden fremover blir svært interressant
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Hodetelefoner

Musk er singel igjen. Økt kurs :)

Cobos

Ikke at det er så veldig viktig, men dater han ikke Amber Heard? De har jo blitt erklært offisielle kjærester siste måneden. Er det slutt?

Som dere sikkert forstår er jeg ikke veldig oppdatert på sladrepressen.

Cobos
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

Hodetelefoner

Kun jeg som antar dette fordi jeg stalker han på Twitter og instagram

SabreMan

Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

Wenche

#2526
TSLA ATH close $370, ATH intraday $371,9  8) Mon tro om vi får se $400 innen kort tid?  :P Noen som vet om Sissener har dekket seg inn? Eller blør han fortsatt?
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

Blip

Typisk at TMC skulle ramle ut i dag. Vet ikke om det er planlagt vedlikehold pga. 4. juli, eller om det er tilfeldig. Uansett passer det spesielt dårlig, bl.a. pga. kurssvinginger og produksjonstall i dag... Får vel finne på noe annet å gjøre enn å lese TMC.

  • Rød Nissan Leaf (lev. 19. des. 2011, solgt 2019)
  • Tesla Model X res. #178 (avbestilt)
  • Blå Tesla Model S 90D (2016 CPO før facelift)
  • Grå Tesla Model 3 LR (2019 med krok)
Varmepumpe-nerd

Amoss

Sitat fra: Blip på mandag 03. juli 2017, klokken 21:56
Typisk at TMC skulle ramle ut i dag. Vet ikke om det er planlagt vedlikehold pga. 4. juli, eller om det er tilfeldig. Uansett passer det spesielt dårlig, bl.a. pga. kurssvinginger og produksjonstall i dag... Får vel finne på noe annet å gjøre enn å lese TMC.

Var rett nok ikke inne der når du skrev her, men var inne der litt senere og da var den oppe og gikk som den skulle.
Model S 85D

Wenche

Tesla Model 3 leverer ;D Se Motortrend eller Broom mm. Dette lover godt for fremtiden. Kommende uke kan bli volatil, og jeg står med åpen lommebok for å kjøpe mer på enhver dipp! Kommer dippen ikke i løpet av uka, så kjøper jeg nok mer uansett, for jeg oppfatter dette som 2013 om igjen  8)
Tesla Model S Sign. P85+, fra 31. aug. 2013. Model X 90D, Titan, 7 seter, fra 29. sept. 2016

SabreMan

Tesla Shares Crater After Elon Musk Warns of 'Manufacturing Hell' Tied to new Model 3
https://www.thestreet.com/story/14249463/1/tesla-shares-fall-after-elon-musk-warns-of-manufacturing-hell-tied-to-new-model-3.html?puc=yahoo&cm_ven=YAHOO&yptr=yahoo

Jeg tolket dette utsagnet som at det kommer til å bli fryktelig mye å gjøre de neste månedene, ikke at Elon nødvendigvis forutser noen problemer. Hva tror dere?
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

christian1986

Etter å ha kjørt en del i Europa har jeg bestemt meg for å handle aksjer igjen. Selv 3,5 år etter jeg fikk min første bil er det fremdeles spennende for en stor andel befolkningen i Europa. Folk kommer bort på parkeringsplasser, titter gjerne når de tror de er alene eller starter en diskusjon. Fascinasjonen er stor, og enda vil folk til bilder.

Dette er lett å glemme for oss hjemme, spesielt vi som har hatt en ganske lenge. Så med Model 3 på vei så kan jeg ikke skjønne annet enn at dette vil bli en god investering også framover. De andre produsentene sover enda, i alle fall i mine øyne.

gigafactory

Betydelig høyere omsetning og litt lavere tap enn ventet. Får håpe shorterne får kjørt seg litt igjen, opp over 6% after hours.

SabreMan

Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

...

Har kastet meg inn i TSLA for noen dager siden :)

Venter på en liten oppgang i resten av porteføljen, så blir den dumpet ut til fordel for TSLA.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA